Zuzana T. 34 let , životopis 1380345
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Motol + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Auditor v ekonomice a financích Konzultant v ekonomii Office manager Pracovník back office Pracovník reklamačního oddělení Referent Specialista pohledávek Specialista reportingu Vedoucí / manažer teamu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
OA Krupkovo náměstí
Obchodní akademie (Bankovnictví)
září 2005 – červen 2009SŠ s maturitou
Praxe 15 let a 1 měsíc
Re*****.o.
operátor portfolia
říjen 2022 – říjen 2024 2 roky a 1 měsíc
Vedení malého týmu aktivního řízení. Komplexní správa insolvenčních řízení, analýza jednotlivých řízení a vyhodnocování možných nepoctivých záměrů dlužníků včetně zpracování námitek věřitelů s důrazem na zachování dobré reputace klientů, a to jak před schválením, tak v průběhu řízení. Vyhodnocování dopadů u podaných námitek, klientská péče, zpracování analýz, monitoring a zpracování legislativních změn a nastavení procesů u nových klientů. Okrajově vymáhání pohledávek - mimosoudní, soudní, exekuční.
CR*******.s.
správce pohledávek
červenec 2017 – září 2022 5 let a 3 měsíce
Vymáhání pohledávek - mimosoudní, soudní, exekuční včetně insolvenčních řízení. Vnitřní audity stavu spisů, kontrola efektivity jednotlivých exekutorů. Zahájení projektu na vymáhání pohledávek mezi fyzickými osobami. Úzká spolupráce s advokátní kanceláří Halva & Olejár s.r.o.
Fl*********.o.
CRM asistent
leden 2015 – červen 2017 2 roky a 6 měsíců
Navázání na předchozího zaměstnavatele - vymáhání pohledávek, rozšířena o exekuční vymáhání. S předchozím zaměstnavatelem byla uzavřena Dohoda o provedení práce, která trvala až do 06/2017.
JU*******kát
Asistentka
červen 2011 – prosinec 2014 3 roky a 7 měsíců
Zabezpečení chodu kanceláře, obsluha datových schránek, vyúčtování a fakturace služeb. Agenda vymáhání pohledávek - správa svěřeného portfolia, mimosoudní a soudní vymáhání, přihlášky do dědických a insolvenčních řízení, vystavování splátkových kalendářů. Od roku 2013 vedení malého týmu. Během zaměstnání jsem absolvovala školení na Exekutorském úřadě Prahy 6
Bo*****.s.
Prodavač
říjen 2009 – květen 2011 1 rok a 8 měsíců
Příjem telefonátů a pošty, podávání rad a pomoc při výběru zákazníků. Zaměstnání navazovalo na Dohodu o provedení práce již při studiu, a to od 04/2008. Oproti DPP došlo k rozšíření pracovní náplně o objednávání zboží a zpracovávání reklamací
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Expert
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiExpert
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Řízení, delegování, rozhodování, vedení porad
Manažerský kurz zakončený testem
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2023