Není foto: Alexandr G.
ID 1370799

Alexandr G. 35 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha + 1 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Office manager

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Lyceum Mihail Sadoveanu

střední škola

září 1996 – srpen 2008SŠ s maturitou

Praxe 11 let a 6 měsíců

Du*******lla

Operator internetovych objednavek

leden 2016 – červen 2019 3 roky a 6 měsíců

V roli operátora internetových objednávek na fabrice na výrobu dortů jsem vykonával následující povinnosti: Zpracování objednávek: Přijímal a zpracovával online objednávky prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí, zajišťující vysokou rychlost a přesnost plnění. Konzultoval jsem s klienty sortiment dortů a speciální nabídky. Interakce s klienty: Komunikoval jsem s klienty po telefonu a prostřednictvím messengerů, odpovídal na dotazy a řešil vzniklé problémy. Zajišťoval jsem vysokou úroveň zákaznického servisu, což přispívalo k spokojenosti a opakovaným nákupům. Koordinace s výrobou: Sjednával jsem detaily objednávek s výrobním oddělením pro zajištění včasného plnění. Podílel jsem se na plánování objemů výroby na základě přijatých objednávek. Správa dokumentace: Vedl jsem evidenci všech objednávek, zajišťující přesnost a aktuálnost údajů. Připravoval jsem zprávy o prodeji a analyzoval výsledky pro zlepšení činnosti. Podpora marketingu: Podílel jsem se na propagaci produktů prostřednictvím sociálních sítí a newsletterů, vytvářel jsem obsah pro přilákání zákazníků. Spolupracoval jsem s marketingovým oddělením na vývoji akcí a speciálních nabídek. Úspěchy: Získal jsem pozitivní zpětnou vazbu od klientů za vysokou kvalitu služeb a rychlé řešení problémů.

Az*****mut

Office manager

březen 2013 – říjen 2015 2 roky a 8 měsíců

Organizace kancelářských procesů: Řídil jsem každodenní činnost kanceláře, zajišťující efektivní plnění administrativních úkolů. Koordinoval jsem harmonogram schůzek a komunikaci mezi různými odděleními. Zpracování objednávek a interakce s klienty: Přijímal a zpracovával jsem objednávky od klientů, zajišťující vysokou rychlost a přesnost plnění. Konzultoval jsem s klienty sortiment zmrazených polotovarů a podmínky dodání. Správa logistiky: Spolupracoval jsem s logistickými službami na organizaci dodávky výrobků, kontroloval jsem dodržování termínů. Vedení evidence skladových zásob, zajišťující dostupnost potřebného zboží a včasné nákupy. Dokumentace a reporting: Vedení dokumentace k objednávkám a platbám, zajišťující přesnost a včasnost účetnictví. Připravoval jsem zprávy o prodeji a analyzoval výsledky pro hodnocení efektivity podnikání. Podpora týmu: Poskytoval jsem administrativní podporu týmu prodeje a marketingu, pomáhající v organizaci akcí a kampaní. Účastnil jsem se přípravy reklamních materiálů a aktualizace informací na webových stránkách společnosti.

Fi*****ker

Office manager

červen 2012 – únor 2013 9 měsíců

Popis práce V roli office managera ve společnosti v oblasti cukrářského průmyslu jsem vykonával následující povinnosti: Organizace kancelářské činnosti: Zajišťoval jsem efektivní fungování kanceláře, včetně správy dokumentace a vedení evidence. Koordinoval jsem harmonogram schůzek a akcí, stejně jako interakci mezi různými odděleními. Interakce s klienty: Zpracovával jsem objednávky a dotazy klientů, konzultoval jsem sortiment výrobků a podmínky dodání. Udržoval jsem vysoké standardy služeb, řešil vzniklé otázky a zajišťoval spokojenost zákazníků. Správa dodávek: Spolupracoval jsem s dodavateli, kontroloval zásoby ingrediencí a obalů. Podílel jsem se na plánování nákupů pro zajištění nepřetržité výroby. Dokumentace a reporting: Pomáhal jsem při přípravě čtvrtletních zpráv o prodeji, analyzoval jsem údaje pro hodnocení efektivity společnosti. Marketing a propagace: Podílel jsem se na vývoji a realizaci marketingových akcí pro přilákání zákazníků, včetně akcí a speciálních nabídek. Pomáhal jsem při tvorbě obsahu pro sociální sítě a webové stránky společnosti.

St*****ova

Operator telekomunikačnih stroju

listopad 2007 – květen 2012 4 roky a 7 měsíců

Popis vykonané práce Pozice: Operátor telekomunikačního vybavení Období práce: 2007 - 2012 Společnost: Starnet Během pěti let práce v telekomunikační společnosti jsem se zabýval následujícími povinnostmi a úspěchy: Montáž a nastavení vybavení: Účastnil jsem se instalace a konfigurace telekomunikačního vybavení, včetně routerů, switchů a systémů přenosu dat. Zajišťoval jsem bezproblémový chod síťové infrastruktury, minimalizující prostoje. Technická údržba a diagnostika: Prováděl jsem pravidelné kontroly stavu vybavení a včasnou technickou údržbu, včetně výměny komponent a aktualizace softwaru. Používal jsem různé nástroje k diagnostice poruch a jejich rychlému odstranění. Podpora klientů: Zajišťoval jsem technickou podporu klientům, řešil jsem jejich dotazy a problémy co nejrychleji. Účastnil jsem se školení klientů v používání telekomunikačních služeb a vybavení. Účast na projektech: Byl jsem součástí týmu odpovědného za realizaci velkých projektů na modernizaci síťové infrastruktury. Spolupracoval jsem s dalšími odděleními na optimalizaci procesů a zvyšování kvality poskytovaných služeb. Dokumentace a reporting: Vedl jsem dokumentaci o všech provedených pracích, včetně zpráv o stavu vybavení a splněných úkolech. Vypracovával jsem doporučení na zlepšení procesů a zvýšení efektivity práce. Úspěchy: Získal jsem pozitivní zpětnou vazbu od klientů za rychlé řešení technických problémů.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinastředně pokročilá

rumunštinavýborná

ruštinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Linux / BSD / UnixPokročilý

MacOSPokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Další dovednosti

Instalace a konfigurace telekomunikačních zařízení Schopnost připravovat zprávy a dokumentaci Zákaznický servis a technická podpora Efektivní komunikace s klienty a kolegy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45