V. P. , životopis 781103
Představa o práci
Kde hledám práci
Frýdek-Místek + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Pracovník back office Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vyučení bez maturity
Střední odborné učiliště Frýdek-Místek - neukončeno
Prodavačka se zaměřením pro potravinářské zboží
1985 – 1987Vyučení
Základní škola Frýdek-Místek, Československé armády 570
bez zaměření
1977 – 1985Základní
Praxe 30 let a 10 měsíců
So*****.o.
Operátor dohledového centra
září 2022 – březen 2024 1 rok a 7 měsíců
- emailová komunikace se zákazníky - evidence příchozí a odchozích hovorů - kontaktování zákazníků na základě evidovaných požadavků v CRM, technická podpora při řešení problémů - online dohled nad FVE - řešení stížností zákazníků (reklamace, škody způsobené vyšší mocí, servisní požadavky) - spolupráce s odděleními - servisem, technickým oddělením a reklamacemi - odpovědnost za řešení problémů s FVE, správu požadavků v CRM
So*****.o.
Specialista péče o zákazníky
prosinec 2021 – srpen 2022 9 měsíců
- navolávání nových klientů - zprostředkování služeb pro výkup a nákup energií pro společnost - evidence získaných informací do databáze - emailová komunikace se zákazníky - online dohled nad instalovanými elektrárnami
Sc*****.o.
Fakturantka
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
- kompletní evidence a kontrola faktur - kontrola údajů, práce s adresářem atd. vystavení zápočtů, dobropisů, zálohových faktur, evidence příjmových pokladních dokladů, zpracování objednávek, vyřizování emailů, obsluha tiskárny, práce v programu Vistos
OS*****vin
Majitelka
2009 – 2015 6 let a 6 měsíců
- zodpovědnost za správnost zadaných údajů do interního systému, objednávky zboží, přebírka a následná kontrola zboží, reklamace zboží, obsluha pokladny, vyřizování korespondence, tvorba tabulek v Excelu a veškerá agenda spojená s podnikáním - práce na pokladně, komunikace se zákazníky, doplňování a kontrola zboží, udržování pořádku a čistoty v prodejně
Se*******.o.
Kuchařka/Uklízečka
1996 – 2008 12 let a 6 měsíců
- archivace dokumentů - příprava rautů - příprava, výroba a servis pokrmů pro cca 15-20 osob, obstarávání chodu kuchyně, pomocné provozní práce - běžný úklid kancelářských prostor - zametání, utírání prachu, větrání místností, vynášení odpadků, čištění koberců,
Sl*****,07
Snovačka, soukařka
1988 – 1996 8 let a 6 měsíců
- práce v textilní továrně jako snovačka, soukařka a tkadlena
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
program Vistos, program CRM, program daktella, program pecom - evidence maďarských parků
Dovednosti
Mé silné stránky
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Kurzy
Základy podnikání
vzdělávací program obsahoval tématické celky např. - Náklady, kalkulace a ceny, Zpracování vlastního podnikatelského záměru a následná realizace
2009