Foto: Pavel M.
ID 1157278

Pavel M. 54 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SOU Společného stravování , Ostrava - Vítkovice , Šalounova 56

Kuchař - číšník

září 1984 – prosinec 1987SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 2 měsíce

NAKIT

Operátor dohledového centra

květen 2022 – duben 2023 1 rok

Proaktivní dohled a řešení, případně následné předávání poruch na datových linkách vyšším levellům technické podpory NAKIT a Ministerstva vnitra pro zákazníky státní správy. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu reorganizace. Zrušení pracovní pozice.

T‑*******.s.

Operátor Service desku, SMC Technician

září 2015 – duben 2022 6 let a 8 měsíců

Proaktivní dohled a řešení, případně následné předávání poruch na datových a síťových službách včetně kritické infrastruktuřy vyšším levellům technické podpory T-Mobile CR, Deutche Telecom, GTS a dalších součástí koncernu pro zákazníky korporátního segmentu a státní správy.

Te*****.s.

Operátor Service desku

říjen 2008 – srpen 2015 6 let a 11 měsíců

Proaktivní dohled a řešení, případně následné předávání poruch na datových linkách vyšším levellům technické podpory O2 pro zákazníky korporátního segmentu a státní správy. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu reorganizace. Zrušení pracovní pozice.

Te*********.o.

Operátor Service desku

květen 2008 – září 2008 5 měsíců

Proaktivní dohled a řešení – předávání poruch na datových linkách vyšším levellům technické podpory O2 pro zákazníky korporátního segmentu a státní správy. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu organizačních změn.Přechod pod kmenovou organizaci.

AD*********lic

Operátor internetových služeb

listopad 2006 – květen 2008 1 rok a 7 měsíců

Telefonická podpora internetových služeb na linkách ADSL. Pomoc zákazníkům Telefónica O2 při řešení poruch internetových služeb a nastavení malých domácích sítí (LAN , WiFi) doporučení a možnosti nastavení e-mailových klientů, MS Office, MS Windovs 2000, XP, Vista. Při prokázané poruše samostatné dořešení v rámci možností daného stupně technické podpory (Tesu 1) s využitím databází v systému O2, případně pomocí konzultace s vyššími stupni podpory a dalšími odděleními. Předání poruchy vyššímu stupni (Tesu 2) pokud tuto nelze dořešit samostatně. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu organizačních změn.

ba*******ava

Prodavač oddělení sanita, barvy, domácnost

září 2004 – říjen 2006 2 roky a 2 měsíce

Odpovědnost za sortiment v těchto odděleních, obrat, spokojenost zákazníků, reklamační řízení, skladové zásoby, výsledek inventury, prezentaci zboží, korektní cenové označení a za celkový obraz oddělení. V červnu až listopadu roku 2007 stejná pozice v bauMaxx Praha a to jako druhé zaměstnání společně s postem operátora. Pracovní poměr ukončen dohodou na vlastní žádost - odjezd do zahraničí.

Te*********řov

Prodavač Fresh Food

2004 – 2004 6 měsíců

Zodpovědnost za sortiment v oddělení čerstvých potravin s kompletním servisem pro zákazníka. Příprava zboží typu maso, ryby, drůbež a prezentace na oddělení. Prodej tohoto sortimentu a hotových výrobků v odděleních lahůdky, pečivo a ovoce - zelenina.

Jazyky

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Photoshop

Zájmy

Jmenuji se Pavel Míček, narodil jsem se v Havířově 12.5.1970 a primárně se dá říct, že jsem tělem i duší kuchař. V současné době už téměř 15 let žiji v Praze. To téma, kuchařina, a velmi dlouho povolání jsem vystudoval na SOU Společného stravování v Ostravě v oboru kuchař-číšník se zaměřením právě pro tu. Na různých pozicích a místech v této zemi jsem se mu věnoval opravdu dlouho a na úrovni věčný koníček věnuji dodnes. Mým druhým, takříkajíc životním zaměřením je počítačová technika. Nestudoval a jsem to a fungovala jakási škola života. Postupně od roku 2000 jsem se vypracoval do současnosti na různé pozice zákaznické podpory pro uživatele sítí a infrastruktury firem Telefonica O2, později O2 a ještě později Cetin (vše jedno jest). A nakonec u T-Mobile Česká Republika pod Deutsche Telekom. Posléze jsem přešel k NAKIT, (Národní agentura pro komunikační a informační technologie, s. p.). Tady ovšem už po roce byl jsem odejit bez vysvětlení a pravděpodobně pouze v rámci jakýchsi tabulkových škrtů. Bez jediného pochybení z mé strany za ten rok. A to opravdu nemám ve zvyku nějak se vychloubat. Budoucnost a koníček. Propojit dvě témata, zájmy, u mne počítače a fotografování které mne baví až moc jako zaměstnání je asi logickým snem každého z nás. Bohužel, mně se to nepodařilo. Přestože by to tak mohlo vypadat a ve spojení s podporou takřka celosvětově rozšířených služeb T-Mobile, jsem na tom bohužel velmi špatně s jazyky. Přiznávám rovnou, toto je mimo mé schopnosti. Jen pro zajímavost, stejně jsem na tom s matematikou. Jakmile zaslechnu výraz rovnice, něco mi vypne mozek a nejsem schopen normálně myslet. Samozřejmě, písemná forma je dnes, v době překladačů a ve spojení s logickým přemýšlením poměrně snadná. Práce u vás je pro mne zajímavá možnost ve více ohledech. Další zkušenost a zároveň možnost dělat co snad umím. Tedy pracovat s lidmi, zbožím, technikou. Ano, moje angličtina v mluveném projevu je tragédie ale myslím, že ne vše probíhá právě v té. Vlastně to vím ze zkušenosti. Takže pokud by jste dokázali tolerovat právě toto... No a více o mně snad při osobním pohovoru. Přeji hezké dny a snad nashledanou. Pavel

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45