Pavel M. 54 let , životopis 1157278
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Záběhlice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Dispečer Fotograf IT konzultant IT operátor Pracovník call centra Pracovník help desku Pracovník na železnici Pracovník podpory zákazníků Prodavač Průvodčí Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU Společného stravování , Ostrava - Vítkovice , Šalounova 56
Kuchař - číšník
září 1984 – prosinec 1987SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 2 měsíce
NAKIT
Operátor dohledového centra
květen 2022 – duben 2023 1 rok
Proaktivní dohled a řešení, případně následné předávání poruch na datových linkách vyšším levellům technické podpory NAKIT a Ministerstva vnitra pro zákazníky státní správy. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu reorganizace. Zrušení pracovní pozice.
T‑*******.s.
Operátor Service desku, SMC Technician
září 2015 – duben 2022 6 let a 8 měsíců
Proaktivní dohled a řešení, případně následné předávání poruch na datových a síťových službách včetně kritické infrastruktuřy vyšším levellům technické podpory T-Mobile CR, Deutche Telecom, GTS a dalších součástí koncernu pro zákazníky korporátního segmentu a státní správy.
Te*****.s.
Operátor Service desku
říjen 2008 – srpen 2015 6 let a 11 měsíců
Proaktivní dohled a řešení, případně následné předávání poruch na datových linkách vyšším levellům technické podpory O2 pro zákazníky korporátního segmentu a státní správy. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu reorganizace. Zrušení pracovní pozice.
Te*********.o.
Operátor Service desku
květen 2008 – září 2008 5 měsíců
Proaktivní dohled a řešení – předávání poruch na datových linkách vyšším levellům technické podpory O2 pro zákazníky korporátního segmentu a státní správy. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu organizačních změn.Přechod pod kmenovou organizaci.
AD*********lic
Operátor internetových služeb
listopad 2006 – květen 2008 1 rok a 7 měsíců
Telefonická podpora internetových služeb na linkách ADSL. Pomoc zákazníkům Telefónica O2 při řešení poruch internetových služeb a nastavení malých domácích sítí (LAN , WiFi) doporučení a možnosti nastavení e-mailových klientů, MS Office, MS Windovs 2000, XP, Vista. Při prokázané poruše samostatné dořešení v rámci možností daného stupně technické podpory (Tesu 1) s využitím databází v systému O2, případně pomocí konzultace s vyššími stupni podpory a dalšími odděleními. Předání poruchy vyššímu stupni (Tesu 2) pokud tuto nelze dořešit samostatně. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu organizačních změn.
ba*******ava
Prodavač oddělení sanita, barvy, domácnost
září 2004 – říjen 2006 2 roky a 2 měsíce
Odpovědnost za sortiment v těchto odděleních, obrat, spokojenost zákazníků, reklamační řízení, skladové zásoby, výsledek inventury, prezentaci zboží, korektní cenové označení a za celkový obraz oddělení. V červnu až listopadu roku 2007 stejná pozice v bauMaxx Praha a to jako druhé zaměstnání společně s postem operátora. Pracovní poměr ukončen dohodou na vlastní žádost - odjezd do zahraničí.
Te*********řov
Prodavač Fresh Food
2004 – 2004 6 měsíců
Zodpovědnost za sortiment v oddělení čerstvých potravin s kompletním servisem pro zákazníka. Příprava zboží typu maso, ryby, drůbež a prezentace na oddělení. Prodej tohoto sortimentu a hotových výrobků v odděleních lahůdky, pečivo a ovoce - zelenina.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop