Pavel M. 55 let , životopis 1157278
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Záběhlice + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Dispečer Fotograf IT konzultant IT operátor Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SOU Společného stravování , Ostrava - Vítkovice , Šalounova 56
Kuchař - číšník
září 1984 – prosinec 1987SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 2 měsíce
NAKIT
Operátor dohledového centra
květen 2022 – duben 2023 1 rok
Proaktivní dohled a řešení, případně následné předávání poruch na datových linkách vyšším levellům technické podpory NAKIT a Ministerstva vnitra pro zákazníky státní správy. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu reorganizace. Zrušení pracovní pozice.
T‑*******.s.
Operátor Service desku, SMC Technician
září 2015 – duben 2022 6 let a 8 měsíců
Proaktivní dohled a řešení, případně následné předávání poruch na datových a síťových službách včetně kritické infrastruktuřy vyšším levellům technické podpory T-Mobile CR, Deutche Telecom, GTS a dalších součástí koncernu pro zákazníky korporátního segmentu a státní správy.
Te*****.s.
Operátor Service desku
říjen 2008 – srpen 2015 6 let a 11 měsíců
Proaktivní dohled a řešení, případně následné předávání poruch na datových linkách vyšším levellům technické podpory O2 pro zákazníky korporátního segmentu a státní správy. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu reorganizace. Zrušení pracovní pozice.
Te*********.o.
Operátor Service desku
květen 2008 – září 2008 5 měsíců
Proaktivní dohled a řešení – předávání poruch na datových linkách vyšším levellům technické podpory O2 pro zákazníky korporátního segmentu a státní správy. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu organizačních změn.Přechod pod kmenovou organizaci.
AD*********lic
Operátor internetových služeb
listopad 2006 – květen 2008 1 rok a 7 měsíců
Telefonická podpora internetových služeb na linkách ADSL. Pomoc zákazníkům Telefónica O2 při řešení poruch internetových služeb a nastavení malých domácích sítí (LAN , WiFi) doporučení a možnosti nastavení e-mailových klientů, MS Office, MS Windovs 2000, XP, Vista. Při prokázané poruše samostatné dořešení v rámci možností daného stupně technické podpory (Tesu 1) s využitím databází v systému O2, případně pomocí konzultace s vyššími stupni podpory a dalšími odděleními. Předání poruchy vyššímu stupni (Tesu 2) pokud tuto nelze dořešit samostatně. Pracovní poměr ukončen dohodou z důvodu organizačních změn.
ba*******ava
Prodavač oddělení sanita, barvy, domácnost
září 2004 – říjen 2006 2 roky a 2 měsíce
Odpovědnost za sortiment v těchto odděleních, obrat, spokojenost zákazníků, reklamační řízení, skladové zásoby, výsledek inventury, prezentaci zboží, korektní cenové označení a za celkový obraz oddělení. V červnu až listopadu roku 2007 stejná pozice v bauMaxx Praha a to jako druhé zaměstnání společně s postem operátora. Pracovní poměr ukončen dohodou na vlastní žádost - odjezd do zahraničí.
Te*********řov
Prodavač Fresh Food
2004 – 2004 6 měsíců
Zodpovědnost za sortiment v oddělení čerstvých potravin s kompletním servisem pro zákazníka. Příprava zboží typu maso, ryby, drůbež a prezentace na oddělení. Prodej tohoto sortimentu a hotových výrobků v odděleních lahůdky, pečivo a ovoce - zelenina.
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
A - motocykly
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop