Radka P. 58 let , životopis 1335017
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Ústí nad Labem + 1 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fakturant/ka Recepční v administrativě Referent
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SEŠ Ústí nad Labem
všeobecná ekonomika
1980 – 1984SŠ s maturitou
Praxe 40 let a 1 měsíc
SA*******.o.
operativní nákupčí
červenec 2005 – srpen 2024 19 let a 2 měsíce
na své pozici jsem pracovala se systémem SAP. Na základě požadavků odd. plánování jsem zajišťovala včasné objednání a správu objednávek na materiál. Zajišťovala jsem externí kooperaci u našich dodavatelů. S dodavateli jsem řešila opožděné objednávky i případné uspíšení dodávek dle požadavku plánování. Se skladem jsem u dodavatele řešila neshody dodávek i reklamace. Spolupracovala jsem s finančním oddělením na správném zpracování faktur a plateb.
Zp*****.o.
Obchodní referent
září 1989 – červen 2005 15 let a 10 měsíců
na své pozici jsem zpracovávala nabídky i objednávky. Vystavovala jsem kupní smlouvy. Vydávala plány prodeje jako podklad pro plánování výroby a nákup materiálu. Zajišťovala jsem včasné dodávky odběratelům. Vystavovala jsem dodací listy a faktury. Po administrativní stránce jsem vyřizovala reklamace. S odběrateli jsem aktivně komunikovala a dohadovala podmínky dodávek.
Če*****.s.
referent na oddělení půjček
srpen 1984 – srpen 1989 5 let a 1 měsíc
Pracovala jsem za přepážkou a poskytovala klientům půjčky. V náplni mé práce byla i správa přidělených půjček, např. urgování splátek, administrativa při změně zaměstnavatele klienta.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace