Foto: Michal V.
ID 1346488

Michal V. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyučení bez maturity

Centrum Odborné Přípravy Technickohospodářské

Elektrotechnik

září 2002 – srpen 2005Vyučení

Praxe 7 let a 7 měsíců

HC*******LIC

Operations Manager

listopad 2023 – dosud 10 měsíců

Připravuji několik týmů na audity pro certifikace ISO 9001 a 27001 a dohlížím na to, aby dodržovaly všechny standardy kvality a bezpečnosti práce, včetně dodržování CPNI a GDPR. Starám se o optimalizování, zjednodušování a udržování pracovních postupů, dokumentů a procesů. Vytvářím a udržuji komplexní výkonnostní dashboardy v Oracle DV.

VE*******ONS

Operations Lead

červenec 2021 – říjen 2023 2 roky a 4 měsíce

Mým primárním zaměřením bylo neustálé zlepšování služeb a procesů, díky čemuž si oddělení udržovalo vysokou kvalitu a rychlost zpracování incidentů. Řídil jsem vykazování KPI metrik oddělení a vedl jsem projekty, které měli za výsledek udržení metrik v očekávaných hodnotách. Zlepšoval jsem a udržoval zákaznické vztahy, obvláště s náročnými zákazníky, kteří vyžadovali individuální přístup.

VE*******ONS

Quality Lead

listopad 2019 – červen 2021 1 rok a 8 měsíců

Pomáhal jsem týmu s dodržováním standardů ISO 9001 a 27001 staráním se o jejich registry risků a projektů. Vytvářel jsem a vedl školící programy se zaměřením na informační bezpečnost, firemní protokoly a ISO standardy pro nové inženýry napříč několika týmy. Prováděl jsem pečlivé monitorování a hodnocení kvality práce několika tuctů inženýrů za účelem zajištění vysoké úrovně jejich práce.

VE*******ONS

Network Engineer

říjen 2018 – říjen 2019 1 rok a 1 měsíc

Získal jsem úroveň znalostí CCNA v oblasti Cisco routerů a networkingu zdokonalenou prostřednictvím komplexního interního školení a mentorských programů. Vynikal jsem v rychlém a kvalitním řešení network incidentů. Posléze jsem poskytoval školení novým síťovým inženýrům, čímž jsem posiloval celkovou technickou odbornost týmu.

OK*****.s.

Customer Service Representative

únor 2018 – září 2018 8 měsíců

Zjednodušoval a urychloval jsem řešení zákaznických incidentů prostřednictvím koordinace mezi různými týmy. Zlepšoval jsem spolupráci mezi týmy aby dokázali rychleji a efektivněji řešit komplikované incidenty. Vedl jsem pravidelnou komunikaci se svěřenými klienty v takovém duchu, aby došlo ke zvýšení jejich celkové spokojenosti s průběhem řešení jejich incidentů.

OK*****.s.

Project Support Administrator

červenec 2015 – červen 2016 1 rok

Zajišťoval jsem potřebnou podporu interních týmů, koordinoval jejich vzájemnou spolupráci napříč organizacemi společnosti a tak zajistil tak hladký průběh a očekávané výsledky projektu. Dohlížel jsem na dodržování předem stanovených časových harmonogramů, termínů a cílů u mnou podporovaných projektů. Proaktivně jsem monitoroval rizika projektů, aby se zabránilo potenciálním neúspěchům.

Jazyky

češtinavýborná

angličtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel DrawZkušený

Adobe PhotoshopPokročilý

Databázové systémy

MS SQLZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Další dovednosti

Performance Management, Incident Management, Process Management, Risk Management, Quality Assurance.

Kurzy

Scrum Methodology

Základy Scrum team collaboration framework

červen 2024

Agile Foundation

Základy vedení projektu podle metodiky Agile

listopad 2023

ITIL 4 Foundation

Základy práce s metodikou ITIL 4

říjen 2023

ISO 27001:2022

Auditor Transition Exam

březen 2023

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45