Iveta M. 38 let , životopis 1371919
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Brandýs nad Labem-Stará Boleslav + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office Recepční v administrativě Správce vozového parku Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Karlova Univerzita, Fakulta sociálních věd
sociologie a sociální politika
2007 – 2009Vysokoškolské
Jazyková škola Mavo s.r.o.
Anglický jazyk
2006 – 2007Vyšší odborné
Gymnázium
všeobecné zaměřené
2002 – 2006SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 9 měsíců
Fr*******pta
Operační manažerka
leden 2021 – březen 2024 3 roky a 3 měsíce
- Správa a evidence vozového parku, objednávání vozů u leasingových společností, zajišťování vestaveb do dodávek, rekalkulace vozů, hlášení pojistných událostí… - Správa bezpečnostní aplikace Jablotron (střežení vozů) a evidence soukromých km - Objednávky, evidence a distribuce pracovního oblečení a nářadí, zajišťování oprav a revizí nářadí - Evidence a zajišťování pravidelného školení a certifikátů - Pravidelný report docházek a tvorba statistik přesčasových, produktivních a neproduktivních hodin - Zpracování příchozích faktur v systému Helio
Ca*******r.o
Key User systému SAP pro servisní oddělení; EHS koordinátor; Back office servisního oddělení; Počáteční pozice
prosinec 2009 – prosinec 2020 11 let a 1 měsíc
Key User systému SAP pro servisní oddělení: - Klíčový uživatel systému SAP pro CZ, SK, BG a RO - Monitoring a řešení problémů v systému SAP - Tvorba manuálů a školení koncových uživatelů 1/2 - Znalost veškerých servisních procesů; navrhování a implementace změn pro zjednodušení procesů - Podpora a zajištění požadavků koncových uživatelů EHS koordinátor: - Objednávaní a evidence nářadí a OOPP, zajišťování revizí - Evidence a zajišťování pravidelného školení a certifikátů - Kontrola pracovníků v terénu z hlediska dodržování zásad BOZP; zajišťování nápravných opatření - Aktivní spolupráce při bezpečnostních auditech Back office servisního oddělení: - Evidence a zpracování týdenních výkazů pracovníků v terénu a příprava podkladů pro mzdy těchto pracovníků - Evidence a zpracování spotřeby pohonných hmot - Správa docházkového systému - Zpracovávání dat a tvorba statistik a reportů - Příprava a zpracování inventur Počáteční pozice: Recepční: - zajišťování běžné kancelářské agendy, administrativní podpora - Komunikace se zákazníky a uvádění návštěv - Zpracování příchozích faktur v systému SAP
Br*********.s.
Back office; práce na částečný úvazek (práce při studiu)
červenec 2002 – listopad 2009 7 let a 5 měsíců
- zajišťování pokladní služby pro potřeby firmy včetně vyplácení a přijímání peněžních hotovostí, práce s fakturami, tvorba interních dokladů - zajišťování běžné kancelářské agendy - komunikace s úřady, notáři a jinými organizacemi - výroba podkladů pro prezentaci firmy
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Začátečník
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Grafické a konstrukční programy
Adobe PhotoshopNováček
ERP a účetní software
HeliosPokročilý
SAPPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení