Foto: Iveta M.
ID 1371919

Iveta M. 38 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Karlova Univerzita, Fakulta sociálních věd

sociologie a sociální politika

2007 – 2009Vysokoškolské

Jazyková škola Mavo s.r.o.

Anglický jazyk

2006 – 2007Vyšší odborné

Gymnázium

všeobecné zaměřené

2002 – 2006SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 9 měsíců

Fr*******pta

Operační manažerka

leden 2021 – březen 2024 3 roky a 3 měsíce

- Správa a evidence vozového parku, objednávání vozů u leasingových společností, zajišťování vestaveb do dodávek, rekalkulace vozů, hlášení pojistných událostí… - Správa bezpečnostní aplikace Jablotron (střežení vozů) a evidence soukromých km - Objednávky, evidence a distribuce pracovního oblečení a nářadí, zajišťování oprav a revizí nářadí - Evidence a zajišťování pravidelného školení a certifikátů - Pravidelný report docházek a tvorba statistik přesčasových, produktivních a neproduktivních hodin - Zpracování příchozích faktur v systému Helio

Ca*******r.o

Key User systému SAP pro servisní oddělení; EHS koordinátor; Back office servisního oddělení; Počáteční pozice

prosinec 2009 – prosinec 2020 11 let a 1 měsíc

Key User systému SAP pro servisní oddělení: - Klíčový uživatel systému SAP pro CZ, SK, BG a RO - Monitoring a řešení problémů v systému SAP - Tvorba manuálů a školení koncových uživatelů 1/2 - Znalost veškerých servisních procesů; navrhování a implementace změn pro zjednodušení procesů - Podpora a zajištění požadavků koncových uživatelů EHS koordinátor: - Objednávaní a evidence nářadí a OOPP, zajišťování revizí - Evidence a zajišťování pravidelného školení a certifikátů - Kontrola pracovníků v terénu z hlediska dodržování zásad BOZP; zajišťování nápravných opatření - Aktivní spolupráce při bezpečnostních auditech Back office servisního oddělení: - Evidence a zpracování týdenních výkazů pracovníků v terénu a příprava podkladů pro mzdy těchto pracovníků - Evidence a zpracování spotřeby pohonných hmot - Správa docházkového systému - Zpracovávání dat a tvorba statistik a reportů - Příprava a zpracování inventur Počáteční pozice: Recepční: - zajišťování běžné kancelářské agendy, administrativní podpora - Komunikace se zákazníky a uvádění návštěv - Zpracování příchozích faktur v systému SAP

Br*********.s.

Back office; práce na částečný úvazek (práce při studiu)

červenec 2002 – listopad 2009 7 let a 5 měsíců

- zajišťování pokladní služby pro potřeby firmy včetně vyplácení a přijímání peněžních hotovostí, práce s fakturami, tvorba interních dokladů - zajišťování běžné kancelářské agendy - komunikace s úřady, notáři a jinými organizacemi - výroba podkladů pro prezentaci firmy

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Začátečník

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Grafické a konstrukční programy

Adobe PhotoshopNováček

ERP a účetní software

HeliosPokročilý

SAPPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Hra na kytaru a keyboard, četba, sport (lyžování, cyklistika, turistika, plavání), kreativní činnosti

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45