Mgr. Lenka F. 40 let , životopis 1073306
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Josefov + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Evropská studia a veřejná správa
2007 – 2009Vysokoškolské
Vysoká škola hotelová v Praze 8
Hotelnictví
2004 – 2007Bakalářské
Obchodní akademie Dušní
Obchodní akademie
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 1 měsíc
Da*******.o.
Office manager
listopad 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc
Zajištění efektivního provozu kanceláře, komunikace s facility managementem a řešení technických problémů. Koordinace externích dodavatelů, správa firemního majetku, organizace stěhování do nových prostor (2/2023). Komplexní podpora zahraničních kolegů včetně zajištění bydlení, komunikace se státními institucemi, zajištění trvalých pobytů či zaměstnaneckých karet Plánování a realizace firemních eventů. Asistence finančnímu oddělení s fakturací, včetně nákupu licencí a assetů.
Ad*********.o.
Senior asistentka
duben 2014 – říjen 2022 8 let a 7 měsíců
Podpora partnerů a dalších právníků v AK, správa e-mailových schránek partnerů, datových schránek, správa lhůt k jednotlivým soudním podáním, účast na jednáních a následné vyhotovení zápisů z jednání, kompletní příprava spisů a dokumentů pro soudní jednání právníků, organizace schůzek s klienty, komunikace s klienty, komunikace se státními institucemi, soudy a exekutory, aj.
VC*****.s.
Asistentka top managementu a právního oddělení
říjen 2012 – březen 2014 1 rok a 6 měsíců
Podpora týmu právníků a top managementu - příprava právních podání, komunikace s policií, se soudy a exekutory, nahlížení do spisů sporů na soudech, zajišťování překladů a výpisů z RT, práce s ASPI, úpravy dokumentů (formátování), správa datových schránek. Vyřizování příchozí a odchozí pošty, objednávání hotelů v ČR i v zahraničí, zařizování letenek, zařizování občerstvení pro meetingy
In*****.s.
Obchodní zástupce
březen 2011 – říjen 2012 1 rok a 8 měsíců
Vytváření nabídek, evidence objednávek, nákup spotřebního zboží pro koncern Pražské plynárenské, a.s., kontrola smluv aj. administrativní činnosti
We*******o.)
Legal Secretary
březen 2006 – březen 2011 5 let a 1 měsíc
Administrativní podpora týmu advokátů, zajišťování chodu kanceláře, úpravy dokumentů, zařizování cest po ČR i do zahraničí, práce s technickým zařízením, aj.
Ag*********tel
Animátor / animátorka
červen 2005 – září 2005 4 měsíce
Péče především o francouzské klienty, dále německé a ruské, hlídání dětí, různé animační programy
Jazyky
němčinazačátečník
francouzštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Kurzy
Účetnictví a daňová evidence
Účtování v soustavě podvojného účetnictví a daňové evidenci včetně znalostí pro praktický výkon profese samostatný účetní nebo v obchodních společnostech
květen 2022
Erasmus program
Studijní pobyt v rámci programu Erasmus - Institut of Technology - Tallagh - Irsko - zimní semestr 2008/2009
únor 2009