Mgr. Lenka F. 40 let , životopis 1073306
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Josefov + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Office manager Pracovník back office
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Metropolitní univerzita Praha, o.p.s.
Evropská studia a veřejná správa
2007 – 2009Vysokoškolské
Vysoká škola hotelová v Praze 8
Hotelnictví
2004 – 2007Bakalářské
Obchodní akademie Dušní
Obchodní akademie
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 1 měsíc
Da*******.o.
Office manager
listopad 2022 – dosud 2 roky a 1 měsíc
Správa kanceláře v budově Telehouse, komunikace se správou budovy, s dodavateli služeb, zajištění marketingových předmětů, správa majetku společnosti - inventura, smluvní dokumentace - sepsání provozního řádu, zajištění BOZP a PO a jeho správa, organizace stěhování do nových prostor (50 osob), zajišťování společenských akcí, výpomoc ve finančním oddělení s vystavováním faktur, příjímáním faktur, zaúčtováním faktur, nákup assetů a licencí pro artisty, činnosti související s kolegy ze zahraničí - nalezení vhodného ubytování, komunikace s právníky, realitními kancelářemi, řešení nájemních smluv, zajišťování modrých karet, trvalých pobytů, aj.
Ad*********.o.
Senior asistentka
duben 2014 – říjen 2022 8 let a 7 měsíců
Podpora partnera advokátní kanceláře a týmu partnera, správa e-mailové schránky partnera, kompletní příprava spisů a dokumentů pro soudní jednání, organizace schůzek s klienty, komunikace s klienty, komunikace se státními institucemi, soudy, exekutory, nahlížení do spisů sporů na soudech, zajištění překladů a vypisů z RT, správa datových schránek, správa lhůt k jednotlivým podáním, účast na jednání, vyhotovení zápisů z porad, příprava reportingů, správa archivu, příprava a kontrola fakturace, kontrola smluv, podání na soudy a jiných dokumentů, jejich příprava a další činnosti ad hoc.
VC*****.s.
Asistentka top managementu a právního oddělení
říjen 2012 – březen 2014 1 rok a 6 měsíců
Podpora týmu právníků a top managementu - příprava právních podání, komunikace s úřady, s policií - především přestupky, komunikace se soudy a exekutory, nahlížení do spisů sporů na soudech, zajišťování překladů a výpisů z RT, práce s ASPI, úpravy dokumentů, správa všech datových schránek skupiny VCES (6 datových schránek), vyřizování příchozí a odchozí pošty, organizace ubytování v ČR i v zahraničí, zařizování letenek, zařizování občerstvení pro meetingy, zajištění plynulého chodu kanceláře po provozní stránce.
In*****.s.
Obchodní zástupce
březen 2011 – říjen 2012 1 rok a 8 měsíců
Vytváření nabídek, evidence objednávek, nákup spotřebního zboží pro koncern Pražské plynárenské, a.s., kontrola smluv aj. administrativní činnosti
We*******o.)
Legal Secretary
březen 2006 – březen 2011 5 let a 1 měsíc
Administrativní podpora týmu advokátů, zajišťování chodu kanceláře, úpravy dokumentů, zařizování cest po ČR i do zahraničí, práce s technickým zařízením, aj.
Ag*********tel
Animátor / animátorka
červen 2005 – září 2005 4 měsíce
Péče především o francouzské klienty, dále německé a ruské, hlídání dětí, různé animační programy
Jazyky
němčinazačátečník
francouzštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
MS OutlookPokročilý
Psaní všemi desetiExpert
Kurzy
Účetnictví a daňová evidence
Účtování v soustavě podvojného účetnictví a daňové evidenci včetně znalostí pro praktický výkon profese samostatný účetní nebo v obchodních společnostech
květen 2022
Erasmus program
Studijní pobyt v rámci programu Erasmus - Institut of Technology - Tallagh - Irsko - zimní semestr 2008/2009
únor 2009