Foto: Michala M.
ID 1429447

Michala M. 39 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.

Andragogika

říjen 2011 – červen 2013Vysokoškolské

Unverzita Jana Amose Komenského Praha

Vzdělávání dospělých

říjen 2010 – červen 2011Bakalářské

Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií, Praha 2, Podsk

Personalní řízení

září 2007 – červen 2010Vyšší odborné

Jazyková škola Channel Crossings

Angličtina

září 2006 – červen 2007Vyšší odborné

Střední technická škola hl.m. Prahy

Cestovní ruch

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 3 měsíce

Cr*********ons

Office manager s HR agendou

duben 2021 – dosud 4 roky

HR - kompletní agenda náboru a pohybu zaměstnanců: zadávání inzerátů přes Teamio, selekce CV, domlouvání pohovorů, nástupní dokumenty, předání techniky a představení kolegům -péče o zaměstnance: správa benefitů, řešení individuálních personálních dotazů a požadavků, vymýšlení a organizace firemních teambuildingů -správa osobních složek a zodpovědnost za podklady pro mzdy. Office management - zodpovědnost za plynulý chod kanceláře - koordinace recepčních, úklidové firmy a údržbáře, správa firemní techniky, výběr dodavatelů a zajištění dodávek kancelářského vybavení a občerstvení

Se*******ier

HR asistentka

říjen 2019 – leden 2020 4 měsíce

Správa zaměstnaneckých smluv a osobních složek, příprava podkladů pro mzdy, práce s personálním systémem Ron a Piano, administrativa spojená s pohybem zaměstnanců, aktualizace databází, asistence při náboru zaměstnanců a při organizaci jejich zaškolování, zodpovědnost za lékařské prohlídky, BOZP a PO školení

MT*********gal

Office manager

červen 2018 – září 2019 1 rok a 4 měsíce

Zodpovědnost za planulý chod kanceláře, administrativní a organizační podpora vedení, správa datových schránek, komunikace s externími dodavateli služeb, správa kancelářského vybavení a techniky, příprava podkladů pro mzdy, evidence a kontrola přijatých faktur, třídění na účetní střediska, samostatné schvalování úhrad pravidelných faktur, zodpovědnost za hospodaření s rozpočtem na provoz kancelaře, organizace teambuildingů a firemních snídaní

Ju*******nk)

Office manager

říjen 2014 – květen 2018 3 roky a 8 měsíců

Zajišování chodu kanceláře, organizace kalendáře, správa kancelařského vybavení a občerstvení, správa faktur, organizace firemních akcí pro klienty

Ha*******yon

Recepční v administrativě

listopad 2013 – září 2014 11 měsíců

Administrativa

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Kurz tvůrčího psaní

2015

Zájmy

Impro, jóga, knihy, inliny, turistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45