M. M. , životopis 1429447
Vzdělání Vysokoškolské
Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
Andragogika
říjen 2011 – červen 2013Vysokoškolské
Unverzita Jana Amose Komenského Praha
Vzdělávání dospělých
říjen 2010 – červen 2011Bakalářské
Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií, Praha 2, Podsk
Personalní řízení
září 2007 – červen 2010Vyšší odborné
Jazyková škola Channel Crossings
Angličtina
září 2006 – červen 2007Vyšší odborné
Střední technická škola hl.m. Prahy
Cestovní ruch
září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 3 měsíce
Cr*********ons
Office manager s HR agendou
duben 2021 – březen 2025 4 roky
HR - kompletní agenda náboru a pohybu zaměstnanců: zadávání inzerátů přes Teamio, selekce CV, domlouvání pohovorů, nástupní dokumenty, předání techniky a představení kolegům -péče o zaměstnance: správa benefitů, řešení individuálních personálních dotazů a požadavků, vymýšlení a organizace firemních teambuildingů -správa osobních složek a zodpovědnost za podklady pro mzdy. Office management - zodpovědnost za plynulý chod kanceláře - koordinace recepčních, úklidové firmy a údržbáře, správa firemní techniky, výběr dodavatelů a zajištění dodávek kancelářského vybavení a občerstvení
Se*******ier
HR asistentka
říjen 2019 – leden 2020 4 měsíce
Správa zaměstnaneckých smluv a osobních složek, příprava podkladů pro mzdy, práce s personálním systémem Ron a Piano, administrativa spojená s pohybem zaměstnanců, aktualizace databází, asistence při náboru zaměstnanců a při organizaci jejich zaškolování, zodpovědnost za lékařské prohlídky, BOZP a PO školení
MT*********gal
Office manager
červen 2018 – září 2019 1 rok a 4 měsíce
Zodpovědnost za planulý chod kanceláře, administrativní a organizační podpora vedení, správa datových schránek, komunikace s externími dodavateli služeb, správa kancelářského vybavení a techniky, příprava podkladů pro mzdy, evidence a kontrola přijatých faktur, třídění na účetní střediska, samostatné schvalování úhrad pravidelných faktur, zodpovědnost za hospodaření s rozpočtem na provoz kancelaře, organizace teambuildingů a firemních snídaní
Ju*******nk)
Office manager
říjen 2014 – květen 2018 3 roky a 8 měsíců
Zajišování chodu kanceláře, organizace kalendáře, správa kancelařského vybavení a občerstvení, správa faktur, organizace firemních akcí pro klienty
Ha*******yon
Recepční v administrativě
listopad 2013 – září 2014 11 měsíců
Administrativa
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Kurzy
Kurz tvůrčího psaní
2015