Není foto: M. M.
ID 1429447

M. M.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Chtějí pracovat jako:

Vzdělání Vysokoškolské

Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.

Andragogika

říjen 2011 – červen 2013Vysokoškolské

Unverzita Jana Amose Komenského Praha

Vzdělávání dospělých

říjen 2010 – červen 2011Bakalářské

Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií, Praha 2, Podsk

Personalní řízení

září 2007 – červen 2010Vyšší odborné

Jazyková škola Channel Crossings

Angličtina

září 2006 – červen 2007Vyšší odborné

Střední technická škola hl.m. Prahy

Cestovní ruch

září 2002 – červen 2006SŠ s maturitou

Praxe 10 let a 3 měsíce

Cr*********ons

Office manager s HR agendou

duben 2021 – březen 2025 4 roky

HR - kompletní agenda náboru a pohybu zaměstnanců: zadávání inzerátů přes Teamio, selekce CV, domlouvání pohovorů, nástupní dokumenty, předání techniky a představení kolegům -péče o zaměstnance: správa benefitů, řešení individuálních personálních dotazů a požadavků, vymýšlení a organizace firemních teambuildingů -správa osobních složek a zodpovědnost za podklady pro mzdy. Office management - zodpovědnost za plynulý chod kanceláře - koordinace recepčních, úklidové firmy a údržbáře, správa firemní techniky, výběr dodavatelů a zajištění dodávek kancelářského vybavení a občerstvení

Se*******ier

HR asistentka

říjen 2019 – leden 2020 4 měsíce

Správa zaměstnaneckých smluv a osobních složek, příprava podkladů pro mzdy, práce s personálním systémem Ron a Piano, administrativa spojená s pohybem zaměstnanců, aktualizace databází, asistence při náboru zaměstnanců a při organizaci jejich zaškolování, zodpovědnost za lékařské prohlídky, BOZP a PO školení

MT*********gal

Office manager

červen 2018 – září 2019 1 rok a 4 měsíce

Zodpovědnost za planulý chod kanceláře, administrativní a organizační podpora vedení, správa datových schránek, komunikace s externími dodavateli služeb, správa kancelářského vybavení a techniky, příprava podkladů pro mzdy, evidence a kontrola přijatých faktur, třídění na účetní střediska, samostatné schvalování úhrad pravidelných faktur, zodpovědnost za hospodaření s rozpočtem na provoz kancelaře, organizace teambuildingů a firemních snídaní

Ju*******nk)

Office manager

říjen 2014 – květen 2018 3 roky a 8 měsíců

Zajišování chodu kanceláře, organizace kalendáře, správa kancelařského vybavení a občerstvení, správa faktur, organizace firemních akcí pro klienty

Ha*******yon

Recepční v administrativě

listopad 2013 – září 2014 11 měsíců

Administrativa

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Psaní všemi desetiZkušený

Kurzy

Kurz tvůrčího psaní

2015

Zájmy

Impro, jóga, knihy, inliny, turistika

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45