Martina P. 31 let , životopis 1293719
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Event Specialist HR ředitel / manažer Marketingová komunikace Marketingový ředitel/manažer Office manager Online Marketing Product Specialist Produkční Produktový manager Specialista marketingu Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola a Obchodní akademie Uherský Brod
Sociálně správní činnost
září 2010 – květen 2014SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 11 měsíců
VA*******.o.
Office manager, marketingový pracovník, personalista
červenec 2021 – dosud 3 roky a 5 měsíců
Zajištění hladkého chodu kanceláří, komunikace s klienty, úzká spolupráce s manažery firmy, zajištění kancelářského vybavení a techniky, zajištění firemních akcí VASTAP GLADIATOR GAMES -návštěvnost přes tisíc návštěvníků, konferencí, seminářů, vánočních večírků atd., zajištění podkladů pro personální agendu, příprava výběrových řízení, výběr kandidátů, práce na vylepšování lidských zdrojů ve firmě, vytváření popisů pracovních pozic a hodnot ve firmě, navrhování, koordinace, realizace marketingových kampaní, správa sociálních sítí (Facebook, Instagram), úzká spolupráce s externími pracovníky ( grafik, foto, kamera, marketingová agentura), komunikace s dodavateli služeb a vyjednávání obchodních podmínek, vytváření návrhů na úvodní fotografie měsíčního bulletinu.
Če*******.s.
Osobní bankéř, pokladní
březen 2018 – červenec 2021 3 roky a 5 měsíců
Péče o zákazníky, analýza finančního plánování pro klienty, oborné poradenství ve finanční sféře,vytváření efektivního obchodního prostředí pro zvyšování prodeje produktů, indetifikace nových obchodních příležitostí u stavajících i nových klientů.
TO*********.s.
Asistentka ředitele
květen 2017 – únor 2018 10 měsíců
Dohled při chodu firmy, oraganizace služebních cest, firemních akcí, výstav,konferencí, zpracování týdenních reportů, správa sociálních sítí - Facebook, Instagram, základní tvorba članků.
AU*********aha
Asistentka ředitele
leden 2016 – květen 2017 1 rok a 5 měsíců
Organizace služebních cest, komunikace se zákazníky, evidence pošty, administrativní činnost, příprava konferencí, porad, firemních akcí, dohled při chodu firmy, pokladní.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookPokročilý
Grafické a konstrukční programy
CanvaPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingZačátečník
E-mail marketingPokročilý
Google AnalyticsZačátečník
Marketing na sociálních sítíchPokročilý
Střih videaZačátečník
Úprava fotekZačátečník
Další programy a počítačové znalosti
Meta Bussiness Suite
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
certifikát BOZP vedoucích zaměstnanců
červen 2023
Cetifikát o organizování a řízení lidí.
2022
Osvědčení o vykonání odborné zkoušky jednání se zákazníkem v rámci poskytování investičních služeb tykajících se pouze investičních nástrojů uvedených v zákoníku 29 odst. 3 zákona.
2019
Osvědčení od ČNB absolvování odborného kurzu o rozpoznánání bankovek a mincí podle zákona č.136/2011 sb., o oběhu bankovek a mincí.
2018
Osvědčení o vykonání odborné zkoušky dle zákona o spotřebitelském úvěru nejvyšší úrověň
2018