Není foto: A. B.
ID 1119685

A. B.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

STŠ Radlická hl.města Prahy

Ekonomika a podnikání (Management obchodu a služeb)

září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 1 měsíc

Do*****.o.

Office Manager

březen 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců

- nábor / zajištění procesu nástupu zaměstnance - personalistika - příprava podkladů a dokumentu pro vedení firmy - inventarizace a evidence skladů / kancelářské vybavení / technika - zajištění kancelářských potřeb - jednání s dodavateli / kurýrní služby - kompletní zajištění firemních akcí / konference / semináře / teambuilding / vánoční večírky / catering pro klienty - podpora marketingu - produkční práce / natáčení - přípravy , organizace - zajištění školení BOZP, PP - úzká spolupráce s účetní , fakturace - záznamy a zápisy z porad - správa a evidence nových smluv s klienty - zodpovědnost za hladký chod recepce

No*******.o.

Manažerka Bistro DOX+

květen 2022 – prosinec 2022 8 měsíců

vedení pracovního týmu lidí  hodnocení práce členů týmu motivace zaměstnancům a schopnost přizpůsobit úkoly za dosažení výsledku zajištění provozních věcí -  objednávky zboží , suroviny, nápoje plánování a zajištění nových produktů a nastavení do provozu marketinng - sociální sítě / wolt / bolt / DJ komunikace a spolupráce s klientem / rezervace prostorů pro soukromé účely administrativní činnost (tvorba reportů, statistik, výkazů apod..) obsluha zákazníků v bistro Dox+ pravidelné měsíční inventury práce s pokladním systémem - nastavování cenových hladin , kontrola DPH zajištění optimálního stavu zásob telefonická komunikace se zákazníkem - objednávky, rozvoz,  lokální telemarketing - obvolávání a prezentace firmy v okolí Prahy 7 rautové akce, firemní večírky - vytváření nabídky cenové kalkulace

No*******.o.

Manažerka catering a event

květen 2019 – září 2022 3 roky a 5 měsíců

kompletní zajištění cateringové akce / eventu  vytváření kompletní nabídky pro klienta - menu nápoje, cenová kalkulace personální zajištění, smlouvy / dohody  objednávky surovin, nápojů, inventář logitiska plynulého chodu před akcí, po akci  Supervize v průběhu akce / eventu  vedení pracovního týmu lidí (10- 20 členů ) hodnocení práce členů týmu komunikace a spolupráce s klientem  fakturace klientovi  administrativní činnost (tvorba reportů, výkazů, docházka apod..)

St*********tre

Recepční / průvodce

červen 2017 – prosinec 2018 1 rok a 7 měsíců

asistentka provozu při prohlídkách centra recepční - vyřizování komunikace po telefonu se zákazníky, booking vstupenek, administrativní činnost práce na kase - prodej vstupenek, suvenýrů, degustace následné uvedení a prohlídka - v anglickém jazyce po ukončení prohlídky - výpomoc při degustaci, obsluha

Cr*********ard

Zástupce / Vedoucí pobočky

květen 2011 – květen 2017 6 let a 1 měsíc

zástupce- následně vedoucí pobočky odpovědnost za úspěšnost svěřené pobočky efektivní řízení , spolupráce s oblastním manažerem vyhodnocování výsledku hospodaření inventury,prezentace, statistiky objednávky zboží-zajištění dostatečného stavu zásob na pobočce lokální marketing motivace zaměstnanců-hodnocení jejich výsledků plánování směnného provozu zaměstnanců trénování a rozvoj zaměstnanců personální činnost při náboru nových zaměstnanců administrativní činnost spojená s odvodem stravenek komunikace a spolupráce se zákazníkem - prodej

Jazyky

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

Další programy a počítačové znalosti

Pokladní systém Alto

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Další dovednosti

Jsem zkušená vedoucí týmu, organizačně velmi schopná s vůdčí schopností v oblasti gastronomie, catering a nyní také ve filmovém prostředí. Jsem také týmovou hráčkou, která dokáže pracovat pod velkým tlakem a přitom zůstat profesionální. Práce s lidmi mě naplňuje a baví. Nebojím se zatnout zuby a zabrat, časově jsem flexibilní, zodpovědná a samostatná ve své práci a hlavně vůči klientovi k jeho spokojenosti. Práce tohoto typu mne velmi baví a naplňuje. Ráda se učím stále novým věcem a jsem kolektivní hráč :)

Zájmy

Ve volném čase ráda cestuji, poznávám nové lidi a jídlo :) V zimě na hory na lyže a v létě na chatu nebo k moři a k tomu nesmí chybět dobrá knížka, sklenka dobrého vína nebo třeba luštění křížovek :) [kontaktní údaj odstraněn]

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45