A. B. , životopis 1119685
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Vinohrady + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník F & B manager Office manager Personalista Pracovník back office Produkční Referent Vedoucí / manažer restaurace Vedoucí provozu / provozní Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
STŠ Radlická hl.města Prahy
Ekonomika a podnikání (Management obchodu a služeb)
září 2004 – květen 2008SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 1 měsíc
Do*****.o.
Office Manager
březen 2023 – dosud 1 rok a 9 měsíců
- nábor / zajištění procesu nástupu zaměstnance - personalistika - příprava podkladů a dokumentu pro vedení firmy - inventarizace a evidence skladů / kancelářské vybavení / technika - zajištění kancelářských potřeb - jednání s dodavateli / kurýrní služby - kompletní zajištění firemních akcí / konference / semináře / teambuilding / vánoční večírky / catering pro klienty - podpora marketingu - produkční práce / natáčení - přípravy , organizace - zajištění školení BOZP, PP - úzká spolupráce s účetní , fakturace - záznamy a zápisy z porad - správa a evidence nových smluv s klienty - zodpovědnost za hladký chod recepce
No*******.o.
Manažerka Bistro DOX+
květen 2022 – prosinec 2022 8 měsíců
vedení pracovního týmu lidí hodnocení práce členů týmu motivace zaměstnancům a schopnost přizpůsobit úkoly za dosažení výsledku zajištění provozních věcí - objednávky zboží , suroviny, nápoje plánování a zajištění nových produktů a nastavení do provozu marketinng - sociální sítě / wolt / bolt / DJ komunikace a spolupráce s klientem / rezervace prostorů pro soukromé účely administrativní činnost (tvorba reportů, statistik, výkazů apod..) obsluha zákazníků v bistro Dox+ pravidelné měsíční inventury práce s pokladním systémem - nastavování cenových hladin , kontrola DPH zajištění optimálního stavu zásob telefonická komunikace se zákazníkem - objednávky, rozvoz, lokální telemarketing - obvolávání a prezentace firmy v okolí Prahy 7 rautové akce, firemní večírky - vytváření nabídky cenové kalkulace
No*******.o.
Manažerka catering a event
květen 2019 – září 2022 3 roky a 5 měsíců
kompletní zajištění cateringové akce / eventu vytváření kompletní nabídky pro klienta - menu nápoje, cenová kalkulace personální zajištění, smlouvy / dohody objednávky surovin, nápojů, inventář logitiska plynulého chodu před akcí, po akci Supervize v průběhu akce / eventu vedení pracovního týmu lidí (10- 20 členů ) hodnocení práce členů týmu komunikace a spolupráce s klientem fakturace klientovi administrativní činnost (tvorba reportů, výkazů, docházka apod..)
St*********tre
Recepční / průvodce
červen 2017 – prosinec 2018 1 rok a 7 měsíců
asistentka provozu při prohlídkách centra recepční - vyřizování komunikace po telefonu se zákazníky, booking vstupenek, administrativní činnost práce na kase - prodej vstupenek, suvenýrů, degustace následné uvedení a prohlídka - v anglickém jazyce po ukončení prohlídky - výpomoc při degustaci, obsluha
Cr*********ard
Zástupce / Vedoucí pobočky
květen 2011 – květen 2017 6 let a 1 měsíc
zástupce- následně vedoucí pobočky odpovědnost za úspěšnost svěřené pobočky efektivní řízení , spolupráce s oblastním manažerem vyhodnocování výsledku hospodaření inventury,prezentace, statistiky objednávky zboží-zajištění dostatečného stavu zásob na pobočce lokální marketing motivace zaměstnanců-hodnocení jejich výsledků plánování směnného provozu zaměstnanců trénování a rozvoj zaměstnanců personální činnost při náboru nových zaměstnanců administrativní činnost spojená s odvodem stravenek komunikace a spolupráce se zákazníkem - prodej
Jazyky
angličtinapokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Další programy a počítačové znalosti
Pokladní systém Alto
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Další dovednosti
Jsem zkušená vedoucí týmu, organizačně velmi schopná s vůdčí schopností v oblasti gastronomie, catering a nyní také ve filmovém prostředí. Jsem také týmovou hráčkou, která dokáže pracovat pod velkým tlakem a přitom zůstat profesionální. Práce s lidmi mě naplňuje a baví. Nebojím se zatnout zuby a zabrat, časově jsem flexibilní, zodpovědná a samostatná ve své práci a hlavně vůči klientovi k jeho spokojenosti. Práce tohoto typu mne velmi baví a naplňuje. Ráda se učím stále novým věcem a jsem kolektivní hráč :)