Není foto: Z. W.
ID 1126729

Z. W.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Vinohradská 38, Praha 2

Ekonomie

září 1999 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 21 let a 4 měsíce

FE*******.o.

Office manager, logistika

leden 2025 – dosud 1 rok

Zajištění administrativního a provozního zázemí chodu společnosti (objednávky Activa, Fontána, komunikace se správcem areálu). Zajištění chodu recepce – vyřizování telefonů, pošty, kurýrů, korespondence. Zajištění pořádku v zasedacích místnostech – rezervace, objednávání občerstvení. Zajišťování obědů ve společnosti (komunikace s dodavateli, objednávání). Administrativní podpora vedení společnosti a oddělení logistiky - kontrola expedice zakázek. Komunikace s dopravci, příprava dodacích listů a štítků pro dopravce (denní svozy, kamiony, dodávky). Hlášení a evidence příjmu zásilek od dopravců.

AL********* s.

Asistentka obchodního oddělení/Junior obchodník

leden 2024 – prosinec 2024 1 rok

Asistentka obchodu na odd. desek. Zpracování nabídek a objednávek zákazníků. Vystavení kupní smlouvy, zadání objednávky do výroby. Sledování realizace objednávek od výroby až po expedici. Komunikace s odděleními napříč společností (výroba, expedice, účetní odd., jakost…). Komunika se zákazníky - telefonické objednávky, řešení reklamací, další změny v objednávkách. Zastupování senior obchodníka po dobu dovolené. Od 9/2024 změna pracovní pozice na Junior obchodníka - k náplni práce asistentky převzetí části portfólia senior obchodníka.

PA******S

Mzdová účetní

červenec 2013 – prosinec 2023 10 let a 6 měsíců

Vedení mzdového účetnictví pro 8 školských zařízení na Praze 2. Zpracování docházky, neschopenek, úvazků učitelů, zadávání příplatků a odměn. Komunikace s vedením školy a ekonokickým oddělením. Zpracování měsíčních, čtvrtletních a ročních výkazů. Částečné vedení personální agendy.

VB******* CZ

Asistentka ochodního oddělení

červen 2009 – červen 2013 4 roky a 1 měsíc

Administrativní podpora obchodního oddělení pro osobní a nákladní automobily. Komunikace s dodavateli i klienty, kompletní vyřízení převodu smluv mezi klienty, podpisy leasingových a úvěrových smluv u klientů. Zajištění chodu recepce a pobočky v Praze. Zajištění akcí pro klienty.

Če********* s.

Pracovnice přepážky

září 2004 – květen 2009 4 roky a 9 měsíců

Práce na přepážce, vyřizování požadavků klientů a sjednávání pojistných smluv.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MacOS

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Kurzy

Roční studium angličtiny

září 2003

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45