Z. W. , životopis 1126729
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Vinohradská 38, Praha 2
Ekonomie
září 1999 – červen 2002SŠ s maturitou
Praxe 21 let a 4 měsíce
FE*******.o.
Office manager, logistika
leden 2025 – dosud 1 rok
Zajištění administrativního a provozního zázemí chodu společnosti (objednávky Activa, Fontána, komunikace se správcem areálu). Zajištění chodu recepce – vyřizování telefonů, pošty, kurýrů, korespondence. Zajištění pořádku v zasedacích místnostech – rezervace, objednávání občerstvení. Zajišťování obědů ve společnosti (komunikace s dodavateli, objednávání). Administrativní podpora vedení společnosti a oddělení logistiky - kontrola expedice zakázek. Komunikace s dopravci, příprava dodacích listů a štítků pro dopravce (denní svozy, kamiony, dodávky). Hlášení a evidence příjmu zásilek od dopravců.
AL********* s.
Asistentka obchodního oddělení/Junior obchodník
leden 2024 – prosinec 2024 1 rok
Asistentka obchodu na odd. desek. Zpracování nabídek a objednávek zákazníků. Vystavení kupní smlouvy, zadání objednávky do výroby. Sledování realizace objednávek od výroby až po expedici. Komunikace s odděleními napříč společností (výroba, expedice, účetní odd., jakost…). Komunika se zákazníky - telefonické objednávky, řešení reklamací, další změny v objednávkách. Zastupování senior obchodníka po dobu dovolené. Od 9/2024 změna pracovní pozice na Junior obchodníka - k náplni práce asistentky převzetí části portfólia senior obchodníka.
PA******S
Mzdová účetní
červenec 2013 – prosinec 2023 10 let a 6 měsíců
Vedení mzdového účetnictví pro 8 školských zařízení na Praze 2. Zpracování docházky, neschopenek, úvazků učitelů, zadávání příplatků a odměn. Komunikace s vedením školy a ekonokickým oddělením. Zpracování měsíčních, čtvrtletních a ročních výkazů. Částečné vedení personální agendy.
VB******* CZ
Asistentka ochodního oddělení
červen 2009 – červen 2013 4 roky a 1 měsíc
Administrativní podpora obchodního oddělení pro osobní a nákladní automobily. Komunikace s dodavateli i klienty, kompletní vyřízení převodu smluv mezi klienty, podpisy leasingových a úvěrových smluv u klientů. Zajištění chodu recepce a pobočky v Praze. Zajištění akcí pro klienty.
Če********* s.
Pracovnice přepážky
září 2004 – květen 2009 4 roky a 9 měsíců
Práce na přepážce, vyřizování požadavků klientů a sjednávání pojistných smluv.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Kurzy
Roční studium angličtiny
září 2003