Kateřina S. 42 let , životopis 1329334
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Kobylisy + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Fotograf Recepční v administrativě Recepční v cestovním ruchu
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola designu a umění, knižní kultury a ekonomiky Náhorní
Ekonomika a podnikání
září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 11 měsíců
Pl*********.o.
Office asistentka
březen 2021 – březen 2022 1 rok a 1 měsíc
evidence smluv v systému AVALIO, vyřizování telefonátů, emailů a došlé pošty, péče o návštěvy, zajištění kancelářských potřeb
Co*******.o.
Asistentka jednatele firmy
září 2019 – březen 2021 1 rok a 7 měsíců
administrativní podpora jednatele - pomoc s plánováním a organizováním schůzek, vedení kalendáře a správa dokumentů, zajišťování komunikace s klienty a partnery, zpracovávání nabídek, evidence zakázek, fakturace (účetní program POHODA), zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy
SA*****.o.
Asistentka jednatele firmy
červen 2017 – prosinec 2018 1 rok a 7 měsíců
příprava podkladů na porady, evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence, kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti, evidence interních dokumentů společnosti, správa sociálních sítí společnosti, příprava podkladů pro účetnictví
ČK*********.o.
Asistenka ředitele
září 2008 – červenec 2016 7 let a 11 měsíců
organizace služebních cest, asistence u pracovních schůzek včetně vedení poznámek, vyřizování korespondence, administrativní činnosti firmy, zajišťování služebních cest
Ob*****MBO
Majitelka/OSVČ
červen 2006 – září 2008 2 roky a 4 měsíce
vedení prodejny, zajištění nákupu zboží, vedení skladu, prodejní činnosti na denní bázi, vedení pokladny - denní pokladní výčetky tržeb, organizace chodu prodejny
Le*******.o.
Recepční
červenec 2002 – červenec 2006 4 roky a 1 měsíc
uvádění návštěv včetně vedení knihy návštěv, správa došlé a odchozí pošty, zajišťování kurýrních služeb, objednávání kancelářských potřeb, péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky)
Ra*******.s.
Asistentka jednatele firmy
listopad 2001 – červenec 2002 9 měsíců
administrativní činnost, komunikace s obchodními partnery, organizace služebních cest, asistence u pracovních schůzek, vyřizování české i zahraniční korespondence a dokumentace
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MacOSPokročilý
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailExpert
MS OutlookExpert
Psaní všemi desetiExpert
Další programy a počítačové znalosti
Účetní program POHODA
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Light Garden Academy
Reklamní postprodukce - pokročilý intenzivní výcvik (kariéra fotografa, kompozice a filmová řeč, svatební fotografie, pózování)
2018