Foto: Kateřina S.
ID 1329334

Kateřina S. 42 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Kobylisy + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola designu a umění, knižní kultury a ekonomiky Náhorní

Ekonomika a podnikání

září 1997 – červen 2001SŠ s maturitou

Praxe 18 let a 11 měsíců

Pl*********.o.

Office asistentka

březen 2021 – březen 2022 1 rok a 1 měsíc

evidence smluv v systému AVALIO, vyřizování telefonátů, emailů a došlé pošty, péče o návštěvy, zajištění kancelářských potřeb

Co*******.o.

Asistentka jednatele firmy

září 2019 – březen 2021 1 rok a 7 měsíců

administrativní podpora jednatele - pomoc s plánováním a organizováním schůzek, vedení kalendáře a správa dokumentů, zajišťování komunikace s klienty a partnery, zpracovávání nabídek, evidence zakázek, fakturace (účetní program POHODA), zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy

SA*****.o.

Asistentka jednatele firmy

červen 2017 – prosinec 2018 1 rok a 7 měsíců

příprava podkladů na porady, evidence, třídění a vyřizování e-mailové korespondence, kontrola plnění úkolů a termínů jednotlivých vedoucích pracovníků společnosti, evidence interních dokumentů společnosti, správa sociálních sítí společnosti, příprava podkladů pro účetnictví

ČK*********.o.

Asistenka ředitele

září 2008 – červenec 2016 7 let a 11 měsíců

organizace služebních cest, asistence u pracovních schůzek včetně vedení poznámek, vyřizování korespondence, administrativní činnosti firmy, zajišťování služebních cest

Ob*****MBO

Majitelka/OSVČ

červen 2006 – září 2008 2 roky a 4 měsíce

vedení prodejny, zajištění nákupu zboží, vedení skladu, prodejní činnosti na denní bázi, vedení pokladny - denní pokladní výčetky tržeb, organizace chodu prodejny

Le*******.o.

Recepční

červenec 2002 – červenec 2006 4 roky a 1 měsíc

uvádění návštěv včetně vedení knihy návštěv, správa došlé a odchozí pošty, zajišťování kurýrních služeb, objednávání kancelářských potřeb, péče o firemní prostory (zasedací místnosti, kuchyňky)

Ra*******.s.

Asistentka jednatele firmy

listopad 2001 – červenec 2002 9 měsíců

administrativní činnost, komunikace s obchodními partnery, organizace služebních cest, asistence u pracovních schůzek, vyřizování české i zahraniční korespondence a dokumentace

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MacOSPokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Chytrý telefon Apple iOSZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailExpert

MS OutlookExpert

Psaní všemi desetiExpert

Další programy a počítačové znalosti

Účetní program POHODA

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Light Garden Academy

Reklamní postprodukce - pokročilý intenzivní výcvik (kariéra fotografa, kompozice a filmová řeč, svatební fotografie, pózování)

2018

Zájmy

fotografování, keramika, cestování, sport

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45