Není foto: E. Z.
ID 883523

E. Z.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Masarykova Univerzita

Veřejná a sociální politika a lidské zdroje, Fakulta sociálních studií

únor 2022 – leden 2024Vysokoškolské

Západomoravská vysoká škola Třebíč, o.p.s.

Veřejnosprávní činnost

2011 – 2013Bakalářské

Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s. r. o.

Veřejnosprávní činnost

2006 – 2011Vyšší odborné

SŠ pro knihkupce a nakladatelské pracovníky o.p.s.

Knihkupecké a nakladatelské činnosti

1999 – 2003SŠ s maturitou

Praxe 14 let a 1 měsíc

Na*****.o.

Obchodní a marketingový specialista

duben 2024 – dosud 8 měsíců

Příprava, realizace a vyhodnocování marketingové strategie, monitorování trhu, vyhledávání nových obchodních a marketingových příležitostí, vyhodnocování efektivity marketingových činností, vyhledávání příležitostí na trhu, spolupráce při tvorbě, zajišťování a aktualizaci webových stránek a informačních a propagačních materiálů, prezentace firmy nebo organizace na internetu a aktualizace uveřejňovaných informací...

We*********.o.

Oddělení řízení jakosti

listopad 2015 – březen 2024 8 let a 5 měsíců

Kontrola kvality výrobků dle výrobní dokumentace a pracovních příkazů, kontrola expedovaných zakázek, hlídání lhůt, evidence zakázek, řešení vzniklých problémů, reklamace, komunikace s ostatními pracovníky napříč firmou...

We*********.o.

Personalista

září 2022 – duben 2023 8 měsíců

Tuto pracovní pozici jsem vykonávala v rámci studijní stáže. Asistence při vytváření dokumentace pro všechny nově přijímané pracovníky a tvorba souborů v souladu s HR protokolem. Občasný příjem hovorů a zaznamenávání nezbytných informací. Pořizování kopií a zásobování kanceláře potřebnými předměty. Profesionální, příjemná a pracovitá každý den pracovního poměru.

Če*********ení

Referent

2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců

Poradenská činnost pro EU - přijímání žádostí, ověřování údajů, posuzování a rozhodování ve věcech vysílaní pracovníků do EU... Výpočet pravděpodobné výše pojistného, vyhotovování platebních výměrů, výpočet a vrácení přeplatků na pojistném, kontrola zaměstnavatelů...

*****rno

Asistentka

2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců

Spravování kartoték, příprava týdenních rozpisů práce zaměstnanců, tvorba pracovního kalendáře, přeobjednávání termínů schůzek, kontrola docházky (zapisování absence, řádné dovolené...), telefonická komunikace se zaměstnanci i klienty, třídění pošty, hlídání potřebných lhůt, tvorba záznamů z porad...

Ai*********.s.

Specialista kontaktního centra

2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců

Administrativa, kontrola dat, komunikace s úřady, práce s žádostmi o změnu banky, odesílání pošty...

NA*****ING

Asistent v médiích, reklamě, PR

2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců

Vyhledávání dat, zadávání dat do interního systému...

Do*******.o.

Knihkupec

2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců

Komunikace se zákazníky, příjem knih, prodej, objednávky...

Jazyky

němčinapokročilý začátečník

angličtinamírně pokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Běh, turistika, cyklistika, četba, zahrádka, kultura, společenské akce, rodina...

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45