E. Z. , životopis 883523
Představa o práci
Kde hledám práci
Bystřice nad Pernštejnem + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
HR specialista Mzdová účetní Náborář Personalista Referent Sociální pracovník Specialista PR Specialista sociálních sítí Úředník Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Masarykova Univerzita
Veřejná a sociální politika a lidské zdroje, Fakulta sociálních studií
únor 2022 – leden 2024Vysokoškolské
Západomoravská vysoká škola Třebíč, o.p.s.
Veřejnosprávní činnost
2011 – 2013Bakalářské
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s. r. o.
Veřejnosprávní činnost
2006 – 2011Vyšší odborné
SŠ pro knihkupce a nakladatelské pracovníky o.p.s.
Knihkupecké a nakladatelské činnosti
1999 – 2003SŠ s maturitou
Praxe 14 let a 1 měsíc
Na*****.o.
Obchodní a marketingový specialista
duben 2024 – dosud 8 měsíců
Příprava, realizace a vyhodnocování marketingové strategie, monitorování trhu, vyhledávání nových obchodních a marketingových příležitostí, vyhodnocování efektivity marketingových činností, vyhledávání příležitostí na trhu, spolupráce při tvorbě, zajišťování a aktualizaci webových stránek a informačních a propagačních materiálů, prezentace firmy nebo organizace na internetu a aktualizace uveřejňovaných informací...
We*********.o.
Oddělení řízení jakosti
listopad 2015 – březen 2024 8 let a 5 měsíců
Kontrola kvality výrobků dle výrobní dokumentace a pracovních příkazů, kontrola expedovaných zakázek, hlídání lhůt, evidence zakázek, řešení vzniklých problémů, reklamace, komunikace s ostatními pracovníky napříč firmou...
We*********.o.
Personalista
září 2022 – duben 2023 8 měsíců
Tuto pracovní pozici jsem vykonávala v rámci studijní stáže. Asistence při vytváření dokumentace pro všechny nově přijímané pracovníky a tvorba souborů v souladu s HR protokolem. Občasný příjem hovorů a zaznamenávání nezbytných informací. Pořizování kopií a zásobování kanceláře potřebnými předměty. Profesionální, příjemná a pracovitá každý den pracovního poměru.
Če*********ení
Referent
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
Poradenská činnost pro EU - přijímání žádostí, ověřování údajů, posuzování a rozhodování ve věcech vysílaní pracovníků do EU... Výpočet pravděpodobné výše pojistného, vyhotovování platebních výměrů, výpočet a vrácení přeplatků na pojistném, kontrola zaměstnavatelů...
Mě*****rno
Asistentka
2013 – 2014 1 rok a 6 měsíců
Spravování kartoték, příprava týdenních rozpisů práce zaměstnanců, tvorba pracovního kalendáře, přeobjednávání termínů schůzek, kontrola docházky (zapisování absence, řádné dovolené...), telefonická komunikace se zaměstnanci i klienty, třídění pošty, hlídání potřebných lhůt, tvorba záznamů z porad...
Ai*********.s.
Specialista kontaktního centra
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Administrativa, kontrola dat, komunikace s úřady, práce s žádostmi o změnu banky, odesílání pošty...
NA*****ING
Asistent v médiích, reklamě, PR
2012 – 2013 1 rok a 6 měsíců
Vyhledávání dat, zadávání dat do interního systému...
Do*******.o.
Knihkupec
2004 – 2005 1 rok a 6 měsíců
Komunikace se zákazníky, příjem knih, prodej, objednávky...
Jazyky
němčinapokročilý začátečník
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení