M. K. , životopis 469775
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Nusle + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Anglo-německá obchodní akademie a.s.
Obchod
1994 – 1998SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 8 měsíců
Fa*****.s.
Oddělení kvality QM-Technický poradce
říjen 2021 – dosud 3 roky a 2 měsíce
Příprava produktových dat a reportů. Testování produktů a spolupráce při řešení odpovídající připravenosti pro zavedení do nabídky. Správa produktových informací. Orientace v testovacích systémech. Vytváření školících materiálů a manuálů. Komunikace s obchodním týmem Technické poradenství Poradenství pro prodejce
El*******r.o
Specialista klientského servisu
říjen 2019 – říjen 2021 2 roky a 1 měsíc
Péče o zákazníky, písemné a telefonické vyřizování požadavků zákazníků, správa D2C.
AK*****ers
Specialista pohledávek
2018 – 2019 1 rok a 6 měsíců
Písemná a telefonická komunikace s dlužníky. Řešení pohledávek po splatnosti. Zpracovávání administrativní agendy. Příprava podkladů pro notářské zápisy a prétorské smíry Komunikace s bankami, soudy, exekutory
Ak*****eři
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2017 – 2018 1 rok a 6 měsíců
Referent vymáhání pohledávek, Vyjednávání s dlužníky během celého procesu pohledávky (předžalobní,soudní,exekuční), Komunikace s úřady a soudy. Vyhotovení přihlášek do insolvenčního řízení, Vyhotovení přihlášek do dražby, Soupis exekučních návrhů , zastavení exekucí,odpisy exekucí, Soupis žalob a zpětvzetí (cizinec,úhrada,nemajetnost,opatrovník), Kompletace spisů a příprava spisů k soudnímu jednání, Příprava spisů určených k vrácení klientovi, Obsluha datové schránky, Zpracování příchozí dokumentace, Kontrola příchozích plateb na účtu společnosti,
AK*********áti
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2013 – 2017 4 roky a 6 měsíců
Inkasní specialista, Správa přiděleného úseku databáze retailových pohledávek, Komunikace s dlužníky (osobní,telefonická,písemná), Kontrola splátkových kalendářů a smírů, Monitoring bonit a identifikace možného rizika, Kontrola denních a týdenních reportů, Zpracování reportů Cash flow atd.pro majitele společnosti, Komunikace s úřady a externímí dodavateli, Příprava dokumentace a tvorba šablon pro hromadné odesílání , Párování příchozích plateb, Školení nově příchozích zaměstnanců, Tvorba metodiky, Procesní audit,
ČS*****.s.
Úvěrový specialista, obor Bankovnictví a finanční služby
2003 – 2013 10 let a 6 měsíců
Úvěrový pracovník II,III, Pracovník správy debetů, Pracovník SME,KTK,VK, Kontrola,správa a vytváření databází, Práce na bankovních a nebankovních aplikacích, Pořádání a účast na Lean manufacturing, Vyhotovení spisové dokumentace pro potřeby soudu, Přihlašování pohledávek do dědického řízení, Odpis prokazatelně nedobytných pohledávek, Účetní operace všeho druhu, Tvorba metodiky , Mapování procesů
Wo*****.o.
Administrativní pracovník, obor Administrativa
2000 – 2003 3 roky a 6 měsíců
Technický poradce, Nákresy vestavěných skříní , Návrhy interiérů a zpracování cenových nabídek, Plánování a rozpis zaměření, Kontrola a realizace zakázek, Komunikace se společnostmi poskytující úvěry a leasing, Zpracování reportů pro manažera a majitele společnosti,
Jazyky
italštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
němčinastředně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11
Linux / BSD / Unix
MacOS
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
Aris,Sap,Project,Visio,Profile,Aspi,Delfin,CeRV,S4U,Collectora, Pohoda, Corel
Kurzy
Vyjednávání
Techniky vyjednávání
září 2022
Networking
Budování sítě kontaktů
květen 2021
Marketingová Strategie
Marketingová strategie pro propagaci firmy
duben 2017
Procesní řízení (školení pro pokročilé) [kontaktní údaj odstraněn]
červen 2010
Vedení a řízení týmu- Mercuri International s.r.o.
březen 2010