
Vendula R. 43 let , životopis 1419913
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Asistent pedagoga Fakturant/ka Zobrazit vše (10)
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Gymnázium Ivana Olbrachta, Semily, Nad Špejcharem 574, příspěvková organizace
všeobecné
1998 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 10 měsíců
Sp*******.s.
Odborný asistent ve výzkumu a vývoji
duben 2021 – listopad 2024 3 roky a 8 měsíců
Příprava a průběžné udržování produktové dokumentace dle regulačních standartů. Laboratorní práce – testování produktů, zpracování analýzy a technické zprávy. Týmová spolupráce na inovaci nových a stávajících produktů a obalového materiálu. Příprava podkladů a účast na auditech.
Tu*******.o.
Oddělení kvality – asistent kvality
leden 2016 – prosinec 2019 4 roky
Řešení interních a externích reklamací – 8D reporty, analýza 5 Why, Ishikawa diagram, vytváření dokumentace dle norem ISO, směrnice, tvorba pracovních a kontrolních systémů jakosti, výstupní kontrola výrobků – vizuální kontrola dle daných etalonů a kontrolních plánů, příprava podkladů pro audity.
Co*********.o.
Nákupní oddělení - referent nákupu, zákaznický servis - referent
březen 2008 – říjen 2015 7 let a 8 měsíců
Referent nákupu - Zajišťování veškerého nákupu materiálu a služeb pro chod firmy, komunikace s tuzemskými a zahraničními dodavateli, uzavírání smluv, zajišťování dopravy v rámci EU a mimo EU, skladové hospodářství (objednávky, příjem zboží, udržování skladových zásob), vykazování Intrastatu, hodnocení dodavatelů, evidence bezpečnostních listů, kontrola výdajů měsíčního budgetu pro nákup. Zákaznický servis - referent, příjem odvolávek, plánování výroby, expedice zboží, fakturace, nákup komponentů, souhrnné hlášení k DPH o vývozu služeb a zboží v rámci EU pro FÚ
ZŠ*********nov
Asistent pedagoga
srpen 2005 – prosinec 2007 2 roky a 5 měsíců
Asistence chlapci s DMO na invalidním vozíku a chlapci s autismem.
DE*********.o.
Administrativní pracovník
červen 2003 – červen 2005 2 roky a 1 měsíc
Vyřizování běžné kancelářské agendy, příprava podkladů pro účetní firmu, komunikace s dodavateli a zákazníky, objednávky zboží.
Jazyky
angličtinastředně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
ODPOVĚDNOST VÝROBCE ZA ŠKODY A BEZPEČNOST VÝROBKU
2018
8D report, Ishikawa diagram, analýza 5 WHY
2017
KONTROLOR KVALITY
2016
ZÁKLADY IATF 16949
2016
ZÁKLADY ISO 9001
2016
FAKTURACE s vazbou na náležitosti účetních a daňových dokladů
2013
DPH u dovozu a vývozu
2012
JAK VYBUDOVAT FUNKČNÍ NÁKUPNÍ ODDĚLENÍ
2012
INCOTERMS 2010
2010
TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ PRO NÁKUPČÍ
2009
OBCHODNÍ DOVEDNOSTI PRO NÁKUPČÍ
2008
Pedagog a žáci s hadicapem
2007