Není foto: Vendula R.
ID 1419913

Vendula R. 43 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Gymnázium Ivana Olbrachta, Semily, Nad Špejcharem 574, příspěvková organizace

všeobecné

1998 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 10 měsíců

Sp*******.s.

Odborný asistent ve výzkumu a vývoji

duben 2021 – listopad 2024 3 roky a 8 měsíců

Příprava a průběžné udržování produktové dokumentace dle regulačních standartů. Laboratorní práce – testování produktů, zpracování analýzy a technické zprávy. Týmová spolupráce na inovaci nových a stávajících produktů a obalového materiálu. Příprava podkladů a účast na auditech.

Tu*******.o.

Oddělení kvality – asistent kvality

leden 2016 – prosinec 2019 4 roky

Řešení interních a externích reklamací – 8D reporty, analýza 5 Why, Ishikawa diagram, vytváření dokumentace dle norem ISO, směrnice, tvorba pracovních a kontrolních systémů jakosti, výstupní kontrola výrobků – vizuální kontrola dle daných etalonů a kontrolních plánů, příprava podkladů pro audity.

Co*********.o.

Nákupní oddělení - referent nákupu, zákaznický servis - referent

březen 2008 – říjen 2015 7 let a 8 měsíců

Referent nákupu - Zajišťování veškerého nákupu materiálu a služeb pro chod firmy, komunikace s tuzemskými a zahraničními dodavateli, uzavírání smluv, zajišťování dopravy v rámci EU a mimo EU, skladové hospodářství (objednávky, příjem zboží, udržování skladových zásob), vykazování Intrastatu, hodnocení dodavatelů, evidence bezpečnostních listů, kontrola výdajů měsíčního budgetu pro nákup. Zákaznický servis - referent, příjem odvolávek, plánování výroby, expedice zboží, fakturace, nákup komponentů, souhrnné hlášení k DPH o vývozu služeb a zboží v rámci EU pro FÚ

*********nov

Asistent pedagoga

srpen 2005 – prosinec 2007 2 roky a 5 měsíců

Asistence chlapci s DMO na invalidním vozíku a chlapci s autismem.

DE*********.o.

Administrativní pracovník

červen 2003 – červen 2005 2 roky a 1 měsíc

Vyřizování běžné kancelářské agendy, příprava podkladů pro účetní firmu, komunikace s dodavateli a zákazníky, objednávky zboží.

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Flexibilita

Ochota učit se

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Kurzy

ODPOVĚDNOST VÝROBCE ZA ŠKODY A BEZPEČNOST VÝROBKU

2018

8D report, Ishikawa diagram, analýza 5 WHY

2017

KONTROLOR KVALITY

2016

ZÁKLADY IATF 16949

2016

ZÁKLADY ISO 9001

2016

FAKTURACE s vazbou na náležitosti účetních a daňových dokladů

2013

DPH u dovozu a vývozu

2012

JAK VYBUDOVAT FUNKČNÍ NÁKUPNÍ ODDĚLENÍ

2012

INCOTERMS 2010

2010

TRÉNINK VYJEDNÁVÁNÍ PRO NÁKUPČÍ

2009

OBCHODNÍ DOVEDNOSTI PRO NÁKUPČÍ

2008

Pedagog a žáci s hadicapem

2007

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45