M. L. , životopis 1298161
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Richmond Adult Community College London
Anglický jazyk - PET
září 1997 – prosinec 1997Základní
Integrovaná střední škola zemědělsko-manažerská Cheb
rodinná škola - zaměření sociálně-právní
září 1993 – červen 1997SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 2 měsíce
Úř*********iky
Odborný pracovník projektu
květen 2016 – říjen 2019 3 roky a 6 měsíců
Samostatné zajišťování realizace projektových aktivit v rámci okresu Cheb a Sokolov. Vedení poradenské aktivity, vedení motivačních kurzů, monitoring zaměstnavatelů a zprostředkování zaměstnání vybrané skupině klientů ÚP, příprava dohod se zaměstnavateli o umístění klientů, vedení projektové dokumentace, reporty manažerům projektu, úzká spolupráce s pracovníky ÚP a ostatními členy realizačního týmu. Spolupráce se státními orgány a zaměstnavateli v rámci dokládání bezdlužností konkrétních společností.
Úř*********iky
Poradce pro zprostředkování
duben 2015 – září 2015 6 měsíců
Poradenství pro zprostředkování zaměstnání, individuální práce s uchazeči, zajišťování agendy ve věci zařazování a vyřazování z evidence uchazečů dle správního řádu. Vydávání potvrzení o dob evidence uchazečů a nároku na podporu v nezaměstnanosti. Odpovědi na písemné a elektronické dotazy státních orgánů a jiných institucí dle platné právní normy. Vkládání, kontrola a aktualizace dat v modulu OKpráce. Zajišťování agendy archivování a digitalizace písemností.
TE*********.o.
odborný ekonom obchodního oddělení
srpen 2008 – listopad 2011 3 roky a 4 měsíce
Návrhy nových smluv na odběr tepla, teplé vody. Zpracovávání schválených smluv a smluvních dodatků, vedení jejich evidence a archivace. Jednání a uzavírání schválených smluv s klienty. Provádění měsíční a roční fakturace tepla, teplé vody a elektrické energie z kogeneračních jednotek. Vytvoření měsíční uzávěrky, zpracování měsíčních upomínek, zasílání dlužníkům, shromažďování podkladů pro soudní spory a předání právníkovi společnosti. Vedení aktuálních cenových přehledů. Příprava výkaznictví a statistických hlášení pro ČSÚ. Poskytování zákaznického servisu.
St*******ebu
Knihovnice, archivářka
březen 1998 – prosinec 2007 9 let a 10 měsíců
Provádění odborné správy archivních sbírek a fondů-revize, inventarizace, soupisy inventářů, soupisy bibliografie. Vykonávání knihovnických informačních prací, elektronická evidence knih a periodik do sbírek archivní knihovny, excerpce z archiválií, korespondence, rešerše pro badatelské účely.
Jazyky
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
Další programy a počítačové znalosti
Arsys.X spisová služba
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Spisová služba ARSYS.X
osvojení si znalostí programu ARSYS.X
prosinec 2017
Správní řád
Absolvování kurzu Správní řád
září 2016
Úřednická zkouška
Absolvování úřednické zkoušky obecná část, zvláštní část pro obor státní služby Zaměstnanost
září 2016