Foto: Lucie K.
ID 1376025

Lucie K. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Třeboň + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Produktový manager

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Státní jazyková škola

Německý jazyk

září 2002 – červen 2003Základní

SOŠ - Management obchodu a služeb

Asistentka podnikatele

září 1998 – červen 2002SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 2 měsíce

Kr*****aje

Odborný garant platformy

leden 2024 – dosud 1 rok

Vedení platformy projektu Implementace dlouhodobého záměru Jihočeského kraje v rámci klíčové podaktivity Podpora spolupráce a komunikace mezi aktéry vzdělávací politiky na území kraje.

Kr*********aje

Vedoucí pracovní skupiny MAP Jihočeského kraje

říjen 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce

Vedení pracovní skupiny pro Jihočeský kraj a administrativa spojená s touto pozicí.

MA*******.s.

Koordinátor projektů OPZ+

leden 2023 – dosud 2 roky

Cílem projektu podporovaného MPSV je přímá podpora rodin, sociálně slabých a znevýhodněných osob, osob sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených, seniorů a mladých dospělých prostřednictvím aktivit zaměřených na cílové skupiny osob.

MA*******.s.

Koordinátor projektů MAP

listopad 2018 – dosud 6 let a 2 měsíce

Projekt z MŠMT, který měl za cíl zvyšovat kvalitu vzdělávání podporou spolupráce zřizovatelů a škol ve vzdělávání formou společného informování, vzdělávání, plánování a implementace partnerských aktivit pro řešení místně specifických potřeb.

No*****.s.

Vedoucí manažer projektu

červen 2014 – květen 2015 1 rok

Komunikace s poskytovatelem dotace, projektovým týmem i dalšími pracovníky, tvoření průběžné analýzy projektu, hodnocení průběhu projektu, provádění řízení rizik projektu, příprava monitorovacích zpráv, zodpovědnost za řádný chod projektu v souladu s harmonogramem. Tvoření harmonogramu, nábor cílových skupin, zajištění lektorů pro kurzy a komunikace s nimi, vedení celého týmu, který se na projektu podílel.

No*****.s.

Odborná asistentka

prosinec 2012 – listopad 2014 2 roky

Spolu s koordinátory jednotlivých oblastí zajišťování realizace příslušných klíčových aktivit, po odborné stránce připravování podmínek pro naplnění plánovaných výstupů a výsledků.

Vo*********vna

Referentka registru

červen 2010 – červenec 2012 2 roky a 2 měsíce

Komunikace se zákazníky. Tvoření součinnosti pro exekutory, administrativní práce týkající se pojištěnců, přihlášky pojištěnců.

Vo*********vna

Vedoucí odborný referent

září 2010 – duben 2011 8 měsíců

Vedení provozního oddělení - archivace, podatelna – spisová služba, nákup kancelářských potřeb, starost o údržbu budovy, vedení malého týmu.

*****vna

Pokladní, referentka ekonomického oddělení

duben 2008 – březen 2010 2 roky

Hlavní pokladní - vyúčtování pokladních transakcí, příjem plateb v hotovosti i platební kartou, komunikace s klienty, zpracování pokladní uzávěrky, administrativní činnost spojená s chodem pobočky. Objednávání kancelářského materiálu, spravování majetku celé organizace, vč. následné inventarizace. Správa datové schránky, spisové služby.

CE*********.o.

Asistentka jednatele a vedení obchodního oddělení, logistiky a dopravy

listopad 2003 – březen 2008 4 roky a 5 měsíců

Příjem objednávek a jejich zařazení do výroby, výdej průvodek do výroby, výpočet úkolové mzdy, každý měsíc vytvoření nového plánu odbytu, veškeré práce spojené s vedením sekretariátu. Pokladna, odpovědnost za peníze v pokladně, docházka zaměstnanců. Doprava – dispečerka vozového parku podniku – všechny práce spojené s dopravou, vyhledávání zakázek pro dopravu, podklady pro fakturaci, výkazy o provozu osobních vozidel. Zkušenost s vedením zaměstnanců – 2 přímé podřízené.

ČE*******.s.

Asistentka ředitele

říjen 2001 – srpen 2003 1 rok a 11 měsíců

Veškeré práce spojené s vedením sekretariátu

Jazyky

němčinamírně pokročilá

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Psaní všemi desetiExpert

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45