Není foto: Alžběta W.
ID 1366133

Alžběta W. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Praha-Dejvice + 10 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Fakturant/ka

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie Krupkovo náměstí, Praha 6

ekonomie a účetnictví

1998 – 2002SŠ s maturitou

Praxe 17 let a 8 měsíců

Ge********* i.

Odborný fakturant/junior účetní

červen 2021 – říjen 2024 3 roky a 5 měsíců

Evidence a účtování závazků a pohledávek (faktury tuzemské, zahraniční), vystavování odběratelských faktur, vč. jejich kontace, správa evidence objednávek, zpracování bankovních výpisů a jejich účtování, párování plateb, vedení pokladny, příprava podkladů pro auditní účely a uzávěrky, kontrola dodavatelských i odběratelských saldokont, správa dokumentů ve spisové službě

Úř***** ČR

Referentka finančního odboru

listopad 2020 – březen 2021 5 měsíců

Zajišťování přípravy investičních akcí podle způsobu financování, kontrola úplnosti investiční dokumentace, zpracování investičních záměrů, průběžná kontrola čerpání finančních prostředků, příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení projektů financovaných ze státního rozpočtu ČR

Ús*********uce

Fakturantka – účetní

květen 2017 – červen 2020 3 roky a 2 měsíce

Evidence a účtování dodavatelských a odběratelských faktur, kontrola správnosti účetních náležitostí daňových dokladů, zpracování dobropisů, vnitřních účetních dokladů (zdanění zboží/služeb ze zahraničí), vystavování faktur, vyúčtování cestovních náhrad, zpracování a účtování pokladních dokladů, zpracování platebních příkazů, zaúčtování bankovních výpisů v ekonomickém systému iFIS, související administrativa ekonomického oddělení

Ce*****iky

Administrátor plateb

duben 2010 – říjen 2016 6 let a 7 měsíců

Administrativní správa žádostí o platbu ze Strukturálních fondů EU, správa a vedení projektové a metodické dokumentace, příprava podkladů pro reporting stavu proplácení žádostí o dotace a certifikace, koordinace činností souvisejících s podáváním žádostí o podpory a dotace, zpracování podkladů pro poskytovatele dotace, zadávání dat o žádostech o platbu do interních informačních systémů

Be*********.o.

Asistentka sekretariátu

březen 2006 – duben 2010 4 roky a 2 měsíce

vedení administrativní agendy sekretariátu ředitele, správa objednávek, písemností, smluv aj., komunikace s dodavateli, obchodními partnery

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Mohu nabídnout

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Další dovednosti

Znalost ekonomického systému iFIS znalost informačního systému Registru smluv

Kurzy

Vzdělávací program pro pracovníky Akademie věd ČR

Legislativně ekonomická témata – cestovní náhrady, daně, majetek veřejných výzkumných institucí

2023

Zájmy

ruční práce, houbaření

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45