Alžběta W. 41 let , životopis 1366133
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Praha-Dejvice + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie Krupkovo náměstí, Praha 6
ekonomie a účetnictví
1998 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 17 let a 8 měsíců
Ge********* i.
Odborný fakturant/junior účetní
červen 2021 – říjen 2024 3 roky a 5 měsíců
Evidence a účtování závazků a pohledávek (faktury tuzemské, zahraniční), vystavování odběratelských faktur, vč. jejich kontace, správa evidence objednávek, zpracování bankovních výpisů a jejich účtování, párování plateb, vedení pokladny, příprava podkladů pro auditní účely a uzávěrky, kontrola dodavatelských i odběratelských saldokont, správa dokumentů ve spisové službě
Úř***** ČR
Referentka finančního odboru
listopad 2020 – březen 2021 5 měsíců
Zajišťování přípravy investičních akcí podle způsobu financování, kontrola úplnosti investiční dokumentace, zpracování investičních záměrů, průběžná kontrola čerpání finančních prostředků, příprava podkladů pro závěrečné vyhodnocení projektů financovaných ze státního rozpočtu ČR
Ús*********uce
Fakturantka – účetní
květen 2017 – červen 2020 3 roky a 2 měsíce
Evidence a účtování dodavatelských a odběratelských faktur, kontrola správnosti účetních náležitostí daňových dokladů, zpracování dobropisů, vnitřních účetních dokladů (zdanění zboží/služeb ze zahraničí), vystavování faktur, vyúčtování cestovních náhrad, zpracování a účtování pokladních dokladů, zpracování platebních příkazů, zaúčtování bankovních výpisů v ekonomickém systému iFIS, související administrativa ekonomického oddělení
Ce*****iky
Administrátor plateb
duben 2010 – říjen 2016 6 let a 7 měsíců
Administrativní správa žádostí o platbu ze Strukturálních fondů EU, správa a vedení projektové a metodické dokumentace, příprava podkladů pro reporting stavu proplácení žádostí o dotace a certifikace, koordinace činností souvisejících s podáváním žádostí o podpory a dotace, zpracování podkladů pro poskytovatele dotace, zadávání dat o žádostech o platbu do interních informačních systémů
Be*********.o.
Asistentka sekretariátu
březen 2006 – duben 2010 4 roky a 2 měsíce
vedení administrativní agendy sekretariátu ředitele, správa objednávek, písemností, smluv aj., komunikace s dodavateli, obchodními partnery
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Další dovednosti
Znalost ekonomického systému iFIS znalost informačního systému Registru smluv
Kurzy
Vzdělávací program pro pracovníky Akademie věd ČR
Legislativně ekonomická témata – cestovní náhrady, daně, majetek veřejných výzkumných institucí
2023