Foto: Kateřina Š.
ID 1345539

Kateřina Š. 37 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Chrudim + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Brigády

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola automobilní Ústí nad Orlicí

• doprava-logistika

září 2015 – červen 2016SŠ s maturitou

Střední odborná škola, Střední odborné učiliště a Odborné učiliště Moravská Třebová • barmanka/baristka

• barmanka/baristka

září 2002 – červen 2005Vyučení

Praxe 13 let a 6 měsíců

Pa*******.S.

- ProfiAsist ředitele VIP kanceláře a specialista na neživotní pojištění

2024 – 2024 6 měsíců

Zabezpečení chodu kanceláře, příprava podkladů ke schůzkám, portfolia klientů, investic, smluv životního pojištění, penzijního připojištění, jednání s klienty, kompletní správa neživotního pojištění ( pojištění nemovitostí, aut, zaměstnanecké odpovědnosti ), další administrativní práce

Pa*******.s.

ProfiAsist ředitele pobočky a specialista na neživotní pojištění

2017 – 2021 4 roky a 6 měsíců

Zabezpečení chodu kanceláře, příprava podkladů ke schůzkám, portfolia klientů, investic, smluv životního pojištění, penzijního připojištění, jednání s klienty, kompletní správa neživotního pojištění ( pojištění nemovitostí, aut, zaměstnanecké odpovědnosti ), další administrativní práce

Ko*********.o.

Obchodní zástupce

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

Aktivní vyhledávání nových klientů, podepisování smluv, administrativní práce, …

Ko*********.s.

obchodní referent /merchandiser

2016 – 2017 1 rok a 6 měsíců

kontrola zboží, zařazování nového zboží,...

Ad*********.C.

odborná asistentka

2013 – 2016 3 roky a 6 měsíců

žaloby, smlouvy, insolvence, rozvody, příprava podkladů pro jednání, komunikace s klienty a soudy, další administrativní práce.

On*******.o.

odborná asistentka – referentka dodávky

2007 – 2009 2 roky a 6 měsíců

chod kanceláře pražské vzduchotechnické firmy, komunikace s klienty, objednávky přijaté / vydané, evidence došlé / odeslané pošty, tvorba firemních dokumentů ( smlouvy, dodatky, cenové nabídky, faktury, dodací listy, atd.) sledování úhrad plateb, vedení pokladny, příprava dokumentů pro účetnictví, další administrativní práce

Fa*********.o.

trenérka koní a instruktorka jízdy na koni

duben 2006 – duben 2007 1 rok a 1 měsíc

trénink – příprava koní na závody, výuka jízdy na koni, vedení pokladny, vyřizování dokumentů, registrace, atd.

KO*****tvo

Prodavač

2005 – 2006 1 rok a 6 měsíců

Lahůdkový úsek, objednávky zboží

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

ERP a účetní software

PohodaPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

jízda na koni, turistika, rodina, zahrada, cukrařina

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45