Není foto: Jakub N.
ID 1372846

Jakub N. 33 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední uměleckoprůmyslová škola keramická a sklářská Karlovy Vary, příspěvková organizace

Aplikovaná chemie

září 2007 – červen 2011SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 3 měsíce

Vo*********r.o

od prodejce po Deputy store Manažera

červen 2016 – listopad 2024 8 let a 6 měsíců

-prodej dle potřeb a užitků cíleno na konkrétního zákazníka -zodpovědná osoba za prodejnu v Ostrově, poté dvě prodejny naráz v Karlových Varech -zodpovědnost za tým -nábor, zácvik, příprava a školení nováčků na získání certifikace pro Vodafone -delegování oblastí, úkolů, apod. -inventury -plánování směn -pravidelné manažerské meetingy (1x týdně, probírání strategií apod) -support pro tým -starost o finance, odvody apod

Pe*****ter

zástupce vedoucího prodejny

květen 2015 – květen 2016 1 rok a 1 měsíc

-klasický prodej a kontakt se zákazníky -delegování ostatních zaměstnanců v případě nepřítomnosti vedoucího -odvádění tržeb, starost o finance -inventury -objednávání zboží

Mc*******d's

Prodejce-Manažer

září 2011 – květen 2015 3 roky a 9 měsíců

V McDonald's jsem prošel od úplného základu od běžného prodejce za kasou/obsluha kuchář a vypracoval jsem se na pozici manažera. Na této pozici jsem měl na starost -psaní směn -vedení týmu (většinou v počtu 5-10 zaměstnanců) -nábor nováčku, pohovory -zodpovědnost za trezor,finance -delegování oblastí, úkolů apod. -inventury -kontrola příjmu zboží, logistika, objednávání zboží

Jazyky

angličtinapokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidZkušený

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

MS OutlookPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Kurzy

Vodafone DaPa

metoda DAPA a její aplikace v různých situacích – v průběhu několika schůzek, během jednoho prodejního jednání, při tvorbě nabídek apod. Získávání klíčových akceptací: techniky kladení otázek a strukturování oblastí pro analýzu, různé způsoby argumentace, získání klíčových akceptací

2020

Vodafone - Blok A,B,C

Přístup k zákazníkovi, řešení problémových situací které mohou nastat (nespokojený zákazník) s tím spjata zákaznická zkušenost a jak se dá pozitivně ovlivnit, nebo otočení rozhněvaného/negativního zákazníka ku prospěch prodeje apod.

květen 2017

Vodafone - Davofone

technické školení ohledně telefonů jakoje nastavení telefonů, jak jednodušše komunikova technické věci zákazníkům apod.

červen 2016

McDonald's manažerský kurz

5 denní kurz s obecnými i konkrétními poučkami, ukázky a praxe pro výkon manažerské pozice

srpen 2012

Zájmy

Vaření Počítač Knihy Cestování Rodina

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45