Tereza N. 24 let , životopis 812050
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Obchodní referent Obchodní zástupce Optik Pracovník back office Pracovník podpory zákazníků Referent Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola elektrotechnická, Ostrava, Na Jízdárně 30, příspěvková organizace
Optik
září 2016 – červen 2020SŠ s maturitou
Praxe 5 let a 8 měsíců
Op*********čky
Oční optik
leden 2024 – dosud 7 měsíců
Jsem zodpovědná za bezproblémový chod optiky,což zahrnuje obsluhu zákazníků a pomoc s výběrem brýlových obrub a čoček. Snažím se vždy najít vhodnou variantu pro korekci zraku každého zákazníka. Získala jsem cenné zkušenosti v oblasti zákaznického servisu, zahrnující individuální přístup k zákazníkům, identifikaci jejich požadavků a poskytování odborného poradenství. Provádím malé opravy, jako je výměna flexi šroubků, základní letování a ruční broušení. Specializuji se na broušení různých typů brýlových čoček a obrub, s výjimkou vrtaných modelů. Dohlížím na plynulý chod všech strojů, provádím jejich pravidelné čištění a kalibraci. Zabývám se také doplňkovým prodejem, jako jsou kontaktní čočky a oční kapky. Řeším poukazy na brýle a jejich odevzdávání na pojišťovnách. V rámci své pozice zajišťuji různe administrativní úkoly, včetně správy zákaznických objednávek a rezervací, vedení a aktualizace databází zákazníků, zpracování faktur a pokladních dokladů. Koordinuji komunikaci s dodavateli a objednávky materiálů, vytvářím přehledné záznamy o skladových zásobách a komunikuji s klienty prostřednictvím telefonů a e-mailů, řeším jejich dotazy a problémy.
Fa*******.o.
Vedoucí optiky
březen 2021 – prosinec 2023 2 roky a 10 měsíců
Během své tříleté praxe v optice jsem samostatně zajišťovala obsluhu zákazníků, poskytovala odborné poradenství při výběru brýlí a čoček. Měla jsem na starosti montáž a úpravy brýlí včetně oprav a úprav na míru, pracovala jsem s optickými přístroji a nástroji, jako jsou dioptrická měřidla, brusky a další specifické nástroje. Ve své administrativní roli jsem spravovala a objednávala zásoby,vedla inventář, zpracovávala objednávky a faktury, a udržovala zákaznickou databází. Jako pravá ruka nadřízeného jsem asistovala při denním chodu optiky, připravovala podklady pro rozhodování a strategické plánování. Mé osobní kompetence zahrnují samostatnost, vynikající komunikační schopnosti při práci se zákazníky a kolegy, technické dovednosti v oblasti montáže a oprav brýlí a práce s optickými přístroji a efektivní organizační schopnosti při správě zásob, administrativních činnostech a organizaci aktivit.
TI*****ava
Prodavač - brigáda
únor 2019 – listopad 2020 1 rok a 10 měsíců
Výpomoc na prodejně. Obsluha zákazníků, poklady a celé prodejny. Přebírání zboží a inventarizace.
MB*****.o.
Optik
červen 2019 – březen 2020 10 měsíců
(ŠKOLNÍ PRAXE) Obsluha a prodej zákazníkům, obsluha celkové prodejny a výroba zakázek na automatu.
CO*********CKI
Obsluha prodejny - brigáda
únor 2018 – červen 2018 5 měsíců
Příprava jídla, obsluha celé prodejny a zákazníku, práce sama. Denní inventury a uzavírka kasy.
Jazyky
korejštinazačátečník
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
MS Teams, SP Optik, Tiss
Dovednosti
Mé silné stránky
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Osvědčení o aplikaci brýlových čoček ZEISS MyoCare
září 2023
Prodejní dovednosti - ZEISS
únor 2023