Lucie H. 33 let , životopis 1283735
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Asistentka Obchodní asistent Office manager Tlumočník, překladatel
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Ostravská univerzita, Ostrava
Němčina pro profesní komunikaci
září 2019 – srpen 2022Bakalářské
Gymnázium Luďka Pika, Plzeň, Opavská 21
všeobecný
2006 – 2010SŠ s maturitou
Praxe 9 let a 2 měsíce
Ac*****.o.
Obchodník junior
květen 2024 – září 2024 5 měsíců
• Navolávání firem v Německu a vyhledávání nových obchodních příležitostí - B2B • Zjišťování potřeb zákazníků a budování vztahů s nimi • Vyjednávání o cenách • Rozšiřování databáze klientů • Příprava nabídek a zprocesování objednávek
Wa*********.o.
Asistentka ředitelky
leden 2023 – únor 2024 1 rok a 2 měsíce
• Komunikace s obchodními partnery • Vyřizování obchodní korespondence • Příprava podkladů, formálních dokumentů pro ředitelku • Vedení diáře ředitelky • Tvorba reporů, statistik, prezentací • Příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů • Řízení zadaných projektů ve všech jeho fázích • Vedení finančních přehledů jednotlivých oblastí, spolupráce na tvorbě budgetu • Zajišťování eventů v rámci firmy • Public relations uvnitř i vně firmy
Ko*********.o.
Pracovník oddělení nákupu
duben 2022 – prosinec 2022 9 měsíců
• Příprava objednávek, evidence nákupu a skladových zásob • Vyřizovánů dotazů na objednávky • Komunikace s dodavateli ohledně termínů dodání • Denní komunikace v německém jazyce • Provozní činnosti v systému SAP, práce s programem Microsoft Excel
Tu*********zně
Zákaznický servis
březen 2020 – březen 2022 2 roky a 1 měsíc
• Komunikace s turisty a jinými návštěvníky infocentra v ČJ, AJ a NJ • Vyřizování e-mailů a telefonátů, kde jsem měla možnost využít svých výborných komunikačních schopností • Komunikace s ubytovateli • Organizace prohlídek města • Samostatná proaktivní práce i práce v týmu
SO*******DC,
Zákaznický servis v logistice
září 2017 – únor 2020 2 roky a 6 měsíců
• Telefonická a e-mailová komunikace s klíčovými zahraničními klienty (UMG, Warner Bros...) a napříč odděleními v AJ a NJ • Zpracování zákaznických požadavků • Zodpovědnost za průběh objednávek po celou dobu jejich realizace • Komunikace s dopravci, reporting a zadávání reklamací
Co*****.s.
Operátor call centra
prosinec 2016 – srpen 2017 9 měsíců
• Telefonická komunikace se zákazníky, asertivní vyřizování zákaznických reklamací • Pomoc při nastavování služeb, podpora prodeje produktů Vodafone. • Denně odbaveno 30 - 60 hovorů
Ho*****ell
Servírka, pokojská
2015 – 2016 1 rok a 6 měsíců
Kompletní zajištění chodu hotelové restaurace na svěřené směně, vedení týmu o 5 lidech. Denní komunikace v anglickém jazyce.
Jazyky
němčinastředně pokročilá
angličtinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MacOSPokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Zkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Kurzy
FCE English certificate
prosinec 2021