M. H. , životopis 988583
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Obchodní zástupce Pracovník podpory zákazníků Recepční v administrativě Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola podnikání Vysoké Mýto, s.r.o.
Ekonomika a podnikání (Internetové podnikání)
září 2017 – květen 2021SŠ s maturitou
Praxe 4 roky a 7 měsíců
Bo*********.s.
Obchodní zástupce
únor 2022 – dosud 2 roky a 10 měsíců
Prodej jednotlivcům, maloobchodním, velkoobchodním společnostem a organizacím. Prezentace firmy a výrobků na výstavách, práce s pokladnou a penězi, zodpovědnost za úspěšné dokončení výzkumu a vývoje vlastních projektů, zodpovědnost za odchod a vytváření objednávek, uzavření obchodních případů a reporting plánovaných aktivit, první kontakt se zákazníkem, budování a rozvíjení dobrých vztahů s klienty, komunikace se skladem a servisem, fakturace, účetnictví, vyřizování reklamací, komunikace s distribučním střediskem ( paletové objednávky a paletový převoz ) obsluha a poradenství zákazníkům, administrativa spojená s výkonem služby, hledání a nabízení nejlepších řešení pro zákazníka, distribuce leadů, vlastní obchodní případy, spolupráce s marketingem, vyhodnocování úspěšnosti marketingových akcí, dohlížení nad jejich průběhem.
O2*********lic
Specialista Back office
červenec 2021 – leden 2022 7 měsíců
administrativní péče o zákazníky, zajišťování rámcových smluv a z nich vyplývajících výhod a závazků, řešení výpovědí a neprolongací rámcových dohod, výpočet smluvních pokut za předčasné ukončení smluv, zadávání změn tarifů, zajišťování výpovědí a přenosů mobilních telefonních čísel, emailová i telefonická komunikace s obchodními partnery a zákazníky, třídění a monitoring požadavků, denní práce s MS Office, CRM systémy a několika dalšími firemními aplikacemi
Re*******usa
Hlavní servírka
květen 2020 – červen 2021 1 rok a 2 měsíce
Zodpovědnost za chod restaurace, plánování směny, školení nových pracovníků, komunikace se zákazníky a vedením, práce s pokladnou a penězi, administrativní podpora nadřízeného, telefonická a e-mailová komunikace, hlášení potřeb oprav nebo poruch v prostorách správci budovy, rezervační systém, provedení rezervace.
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinamírně pokročilá
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
MacOSZkušený
Chytrý telefon AndroidZkušený
Chytrý telefon Apple iOSZkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop
CanvaExpert
Tvorba obsahu a online marketing
Google AnalyticsPokročilý
Marketing na sociálních sítíchZkušený
Úprava fotekZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Strategie obchodního jednání
Cíl kurzu - získat důvěru klienta a přizpůsobit prodejní styl, efektivně číst řeč těla a správně na ni reagovat, jak zjistit nákupní kritéria, jak zvládat námitky a využít je ve svůj prospěch, jak se správně naladit na klienta při osobním jednání.
Zobrazit certifikát o absolvování
květen 2022
Základy digitálního marketingu
Intenzivní 40 hodinový kurz zabývající se základy digitálního marketingu. Kurz obsahoval - e-mailový marketing, přenesení podnikání na internet, oslovení dalších lidí v blízkém okolí nebo na mobilních zařízeních, obchodní strategie, sociální media, marketing směrem k místním zákazníkům a optimalizace webu.
Zobrazit certifikát o absolvování
listopad 2020