Foto: Leoš C.
ID 605935

Leoš C. 58 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Obchodní zástupce Řidič autobusu

 Možná spolupráce

Plný úvazek, Brigády

Vzdělání Vyučení bez maturity

SOU Zemědělské Moravské Budějovice

Strojník se zaměřením pro zemědělskou výrobu -strojník zemědělské techniky

1981 – 1984Vyučení

Praxe 36 let a 2 měsíce

Pa*****ses

Obchodní zástupce /řidič BUS

2016 – dosud 8 let a 8 měsíců

Partis....Prodej B2B elektrokol,senior skútrů,el.golfových vozíků CZ+ SK Rozsíval řidič BUS - DPP 2019 doposud Uchytil řidič BUS - DPP 2015 doposud Regiojet řidič BUS - DPP 2016-20

Ki*******heb

Obchodní zástupce

2009 – 2015 6 let a 6 měsíců

Obchodní zástupce B2B Obchodní zástupce VO s luxusním dětským a kojeneckým zbožím, VO cyklo ,prodej odrážedla a dětská kola, VO dětské luxusní a funkční matrace zastoupení celá ČR +SR,školitel prodejců

Ba*********rno

Obchodní zástupce

1995 – 2009 14 let a 6 měsíců

Obchodní zástupce B2B Obchodní zástupce logistika,servisní technik,rozvozce zboží , obchodní zástupce VO prodej dětského a kojeneckého zboží ČR +SR 2005-2009 Vedoucí obchodních zástupců ČR +SR

ČS*********ava

Řidič autobusu

1988 – 1995 7 let a 6 měsíců

Řidič řidič meziměstské a zájezdové dopravy -BUS

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

slovenštinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

A - motocykly

B - osobní auta

C - nákladní auta (držitel profesního průkazu skupiny C)

D - autobusy (držitel profesního průkazu skupiny D)

E - přípojná vozidla

T - traktory

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Kurzy

Péče o zákazníka

Profesní průkaz + karta do dig.tachografu BUS najeto cca 800 000 km ,nákladní,dodávková a osobní vozidla cca [kontaktní údaj odstraněn] km 1.Péče o zákazníka: Jak ochotou a vstřícným jednáním získat zákazníky na celý život 2.Trénink přesvědčivé prezentace: Jak zdokonalit své vystupování před zákazníky a obchodními partnery 3.Jak se bránit neoprávněným reklamacím 4.Konzultativní způsob prodeje: Jak pomocí chytrých otázek, formulací a taktiky dosáhnout, aby zákazník vaše produkty a služby sám požadoval

2006

Zájmy

NEKUŘÁK,Cykloturistika,Nordic Walking nástup možný ihned či dle dohody

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45