N. P. , životopis 1180249
Vzdělání Vyučení bez maturity
Integrovaná střední škola živnostenská, Plzeň, Škroupova 13
Kadeřník (Kadeřník)
2015 – 2018Vyučení
Praxe 8 let a 2 měsíce
So*******ost
Obchodní zástupce
listopad 2024 – dosud 1 rok a 2 měsíce
• Aktivní vyhledávání a oslovování nových zákazníků • Péče o stávající klienty a budování dlouhodobých vztahů • Prezentace produktů/služeb a vytváření nabídek • Vyjednávání podmínek a uzavírání obchodních smluv • Spolupráce s interním týmem a řešení požadavků klientů • Plnění obchodních cílů a reporting výsledků
No*******ity
Realitní makléř
2024 – 2024 6 měsíců
• Aktivní vyhledávání nemovitostí k prodeji/pronájmu • Komunikace s klienty, organizace prohlídek • Vyjednávání podmínek a uzavírání obchodních smluv • Spolupráce s právníky a finančními poradci • Administrativa spojená s prodejem nemovitostí
Ka*****ena
Číšník/servírka
2022 – 2023 1 rok a 6 měsíců
Brigádně obsluha hostů, příprava jídel, údržba baru.
Bi******a
Prodavač
2019 – 2021 2 roky a 6 měsíců
Obsluha lahůdek, výdej, brigádně
Bi*****Top
Prodavač
2019 – 2019 6 měsíců
Příprava jídel v kuchyni, obsluha hostů, pouze letní brigáda
Ka*********gel
Kadeřník
2016 – 2018 2 roky a 6 měsíců
Péče o zákazníky, údržba kadeřnictví
Jazyky
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Chytrý telefon Apple iOSPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Další dovednosti
• Komunikační dovednosti – silné schopnosti v komunikaci s klienty, prezentace a přesvědčování, schopnost přizpůsobit styl komunikace různým typům zákazníků. • Vyjednávání – zkušenosti s vyjednáváním podmínek a uzavíráním obchodů. • Prodejní dovednosti – schopnost aktivně vyhledávat obchodní příležitosti a úspěšně je uzavírat. • Budování vztahů – zkušenost s udržováním dlouhodobých vztahů se stávajícími zákazníky a péčí o jejich spokojenost. • Organizační schopnosti – schopnost efektivně řídit svůj čas a pracovní náplň, plánování schůzek a prezentací. • Cílevědomost a orientace na výsledek – motivace dosahovat stanovených cílů a přispívat k růstu firmy. • Prezentační dovednosti – schopnost připravit a prezentovat obchodní nabídky.