I. K. , životopis 1312882
Představa o práci
Kde hledám práci
Sušice (okres Klatovy) + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Obchodní ředitel/manažer Project manager organizačně-ekonomický
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Fakulta Vysoká škola podnikání a práva - PANEVROPSKÁ UNIVERZITA
Ekonomika a management (Manažerská ekonomika)
září 2018 – srpen 2020Bakalářské
Gymnázium Roudnice nad Labem
všeobecné studium se zaměřením na humanitní obory
září 2009 – červen 2012SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 9 měsíců
2P*******.o.
Obchodní zástupce pro zahraniční trh
duben 2022 – dosud 2 roky a 8 měsíců
zajištění hladkého průběhu prodeje komunikace se zákazníky prezentace výrobků na mezinárodních konferencích akvizice nových zákazníků sestavení obchodní strategie udržováni se zákazníky dlouhodobé obchodní vztahy
Me*******ife
Poradce v oblasti životního a úrazového pojištění
listopad 2019 – říjen 2021 2 roky
poradenská činnost v oblasti zdravotního pojištění osob každodenní komunikace se stávajícími klienty akvizice nových klientů podpora a pomoc při vážných životních událostech práce na OSVČ
Wi*******ans
Client relationship manager
říjen 2018 – říjen 2019 1 rok a 1 měsíc
řízení a budování obchodních vztahů s klienty vedení 15-ti členného týmu komunikace na úrovni B2B, B2C plánování a rozhodování o struktuře platformy CRM zachycení a určení cílových skupin na trhu neustálé sledování životního cyklu zákazníka úzká spolupráce napříč se všemi odděleními vyřizování reklamací
Zá*********.s.
Store manager ve Francouzském lyceu
srpen 2016 – září 2018 2 roky a 2 měsíce
kompletní dohled nad provozem jídelny ( celkem 680 strávníků), vedení 12- ti členného týmu zajištění lidských zdrojů, kontrola potravin, výdeje vedení veškerých dokumentů potřebných k provozu (faktury, dodací listy, kontrola hotovosti v pokladně, kontrola dokumentů BOZP jednání s klienty a partnery školy, převážná komunikace ve francouzském jazyce zpracovávání analýz ,reportů
Ve*****.o.
Catering manager
říjen 2015 – červenec 2016 10 měsíců
vedení 6-ti členného týmu nákupního a prodejního oddělení příprava a vedení porad objednávání surovin kontrola při skladování, denní komunikace s dodavateli (probíhala především ve francouzštině a angličtině) koordinace zboží a objednávek vyřizování reklamace analýza a následné výběrové řízení dodavatelů vedení administrativy
Jazyky
ruštinazačátečník
angličtinastředně pokročilá
francouzštinastředně pokročilá
slovenštinapokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)