Není foto: I. K.
ID 1312882

I. K.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Sušice (okres Klatovy) + 25 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání Bakalářské

Fakulta Vysoká škola podnikání a práva - PANEVROPSKÁ UNIVERZITA

Ekonomika a management (Manažerská ekonomika)

září 2018 – srpen 2020Bakalářské

Gymnázium Roudnice nad Labem

všeobecné studium se zaměřením na humanitní obory

září 2009 – červen 2012SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 9 měsíců

2P*******.o.

Obchodní zástupce pro zahraniční trh

duben 2022 – dosud 2 roky a 8 měsíců

zajištění hladkého průběhu prodeje komunikace se zákazníky prezentace výrobků na mezinárodních konferencích akvizice nových zákazníků sestavení obchodní strategie udržováni se zákazníky dlouhodobé obchodní vztahy

Me*******ife

Poradce v oblasti životního a úrazového pojištění

listopad 2019 – říjen 2021 2 roky

poradenská činnost v oblasti zdravotního pojištění osob každodenní komunikace se stávajícími klienty akvizice nových klientů podpora a pomoc při vážných životních událostech práce na OSVČ

Wi*******ans

Client relationship manager

říjen 2018 – říjen 2019 1 rok a 1 měsíc

řízení a budování obchodních vztahů s klienty vedení 15-ti členného týmu komunikace na úrovni B2B, B2C plánování a rozhodování o struktuře platformy CRM zachycení a určení cílových skupin na trhu neustálé sledování životního cyklu zákazníka úzká spolupráce napříč se všemi odděleními vyřizování reklamací

*********.s.

Store manager ve Francouzském lyceu

srpen 2016 – září 2018 2 roky a 2 měsíce

kompletní dohled nad provozem jídelny ( celkem 680 strávníků), vedení 12- ti členného týmu zajištění lidských zdrojů, kontrola potravin, výdeje vedení veškerých dokumentů potřebných k provozu (faktury, dodací listy, kontrola hotovosti v pokladně, kontrola dokumentů BOZP jednání s klienty a partnery školy, převážná komunikace ve francouzském jazyce zpracovávání analýz ,reportů

Ve*****.o.

Catering manager

říjen 2015 – červenec 2016 10 měsíců

vedení 6-ti členného týmu nákupního a prodejního oddělení příprava a vedení porad objednávání surovin kontrola při skladování, denní komunikace s dodavateli (probíhala především ve francouzštině a angličtině) koordinace zboží a objednávek vyřizování reklamace analýza a následné výběrové řízení dodavatelů vedení administrativy

Jazyky

ruštinazačátečník

angličtinastředně pokročilá

francouzštinastředně pokročilá

slovenštinapokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Zkušený

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Manažerské dovednosti

Budování a vedení týmu (leadership)

Zájmy

sport, historie, hudba, cestování, turistika, workshopy, sebevzdělávání, četba krásné literatury

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45