Adam D. 41 let , životopis 1354283
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
SPŠ a VOŠ textilní, Francouzská 101, Brno
Výroba a podnikatelství
září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou
Praxe 19 let a 3 měsíce
BE*********.o.
Obchodní zástupce pro Moravu a Slovensko
září 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce
Do mého portfolia zákazníků spadají velkoobchody vodo topo a koupelnová studia. Dojednávám obchodní podmínky, řeším reklamace u zákazníků a vytvářím nabídky pro projekty. Navyšuji míru spolupráce se zákazníky a vyhledávám nové. Můj region je celá Morava a celé Slovensko
BE*********.o.
Obchodní zástupce pro Moravu
srpen 2020 – srpen 2023 3 roky a 1 měsíc
Do mého portfolia zákazníků spadají velkoobchody vodo topo a koupelnová studia. Dojednávám obchodní podmínky, řeším reklamace u zákazníků a vytvářím nabídky pro projekty. Navyšuji míru spolupráce se zákazníky a vyhledávám nové. Můj region je celá Morava + kraj Vysočina, Pardubice a Hradec Králové
Če*****alu
Rozhodčí amerického fotbalu
březen 2012 – listopad 2022 10 let a 9 měsíců
Rozhodčí při zápasech amerického fotbalu včetně nejvyšší ligy.
PR*******.o.
Obchodní a marketingový manažer
duben 2019 – únor 2020 11 měsíců
Hledání nových zákazníků, starost o stávající zákazníky, převážně veterinární lékaře se specializací na neurologii a ortopedii. Vymýšlení prodejní a marketingové strategie firmy. Firma se zaobírá výrobou a prodejem ortéz pro psy a límců bez kornoutu.
Mo*******.o.
Obchodní zástupce
leden 2018 – březen 2019 1 rok a 3 měsíce
Aktivní vyhledávání nových zákazníků z řad maloobchodů a institucí jako jsou školní jídelny, domovy pro seniory atd. Sortiment mléčné výrobky.
OK*********.o.
Manažer oddělení B2B
září 2016 – září 2017 1 rok a 1 měsíc
- Nastavování, zavádění a kontrola obchodních a pracovních procesů v oblasti B2B za všechny společnosti OKAY holding a.s. - Komunikace se všemi odděleními centrály společnosti a vedení podpory prodejní sítě v oblasti B2B - Reporting výsledků vedení společnosti - Vedení teamu B2B ve všech společnostech OKAY Holding a.s., kontrola a hodnocení jednotlivých pracovníků - Spolupráce s oddělením marketingu, financí, nákupu, IT, eshopu, komunikace a kontroly pro podporu B2B - Schůzky s VIP klienty, osobní řešení velkých zakázek - Kontrola dodržování pracovních postupů na prodejnách - Samostatné řešení nadstandardních situací - Podpora prodejen při potížích, řešení vzniklých problémů s příslušným oddělením - Operativní řešení úkolů zadaných managementem společnosti - Sledování nových poznatků v oblasti B2B a možností jejich využití
OK*********.o.
B2B specialista
září 2014 – srpen 2016 2 roky
Starost nejprve o české pobočky, následně o slovenské pobočky a jejich plnění a KPI. Tvorba cenových nabídek pro firemní zákazníky, dělal podporu prodejnám, což znamená radit, jak správně oslovovat potencionálního zákazníka, jak s ním jednat, kde najít kontakty atd. Příprava postupů a návodů pro nové OZ. Dělám reporting pro vedení. Vytvořil jsem pomocí programování v excelu ( VBA ) program na přehledný reporting pro vedení firmy. Když jsem do firmy nastoupil, projekt B2B tu teprve začínal, takže jsem se podílel a do teď podílím na nastavení mantinelů a na způsobu reportingu.
Pa*****nak
Finanční poradce na pozici Consultant
srpen 2010 – duben 2014 3 roky a 9 měsíců
Během této doby jsem asi na rok a půl spolupráci s Partners přerušil z osobních důvodů. Pracoval jsem jako finanční poradce. Pomáhal klientům najít co nejlepší řešení jejich situace k dosažení jejich cílů. Což obsahovalo tvorbu finančních plánů, hledání nejvýhodnějších produktů a ukázat klientům výhody daného portfolia.
Ce*******.o.
Prodejce
září 2011 – březen 2013 1 rok a 7 měsíců
Starost o stávající zákazníky a hledání nových z řad instalatérských a topenářských firem. Zpracování nabídek, kontrola pohledávek.
Ce*******.o.
Dispo referent
září 2006 – srpen 2011 5 let
Starost o objednávání zboží pro sklad a pobočky, zajišťování dopravy od dodavatelů, domlouvání zaskladnění a akcí s dodavateli, účast u některých jednání s dodavateli, reklamace nekompletních dodávek, úzká komunikace a provázanost s nákupčími
Ce*******.o.
Zástupce vedoucího skladu pro příjem zboží
leden 2006 – srpen 2006 8 měsíců
Zadávání příjemek, komunikace s nákupním oddělením ohledně nedodávek zboží, rozdělování práce, na příjmu zboží, skladníkům
Ce*******.o.
Skladník
září 2005 – prosinec 2005 4 měsíce
Vyskladňování a naskladňování zboží vodo-topo-plyn
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý
Chytrý telefon AndroidPokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
Internetový prohlížeč a e-mailZkušený
MS OutlookZkušený
Programovací jazyky
Visual Basic / VB.NETZačátečník
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Další dovednosti
Na testování IQ společností MENSA jsem dosáhl výsledku 146
Kurzy
Vyjednávání
Kurz vyjednávání, pořádaný zaměstnavatelem. Základní strategie vyjednávání s dodavateli a zákazníky. Typy vyjednávání, jak rozpoznat typ vyjednavače a jak správně reagovat.
říjen 2015
Motivace - Jak motivovat sebe a ostatní?
Kurz pořádaný zaměstnavatelem. Jak pochopit co koho motivuje a jak toho správně využít.
září 2015