Foto: Adam D.
ID 1354283

Adam D. 41 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Brno + 30 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

SPŠ a VOŠ textilní, Francouzská 101, Brno

Výroba a podnikatelství

září 1999 – červen 2003SŠ s maturitou

Praxe 19 let a 3 měsíce

BE*********.o.

Obchodní zástupce pro Moravu a Slovensko

září 2023 – dosud 1 rok a 3 měsíce

Do mého portfolia zákazníků spadají velkoobchody vodo topo a koupelnová studia. Dojednávám obchodní podmínky, řeším reklamace u zákazníků a vytvářím nabídky pro projekty. Navyšuji míru spolupráce se zákazníky a vyhledávám nové. Můj region je celá Morava a celé Slovensko

BE*********.o.

Obchodní zástupce pro Moravu

srpen 2020 – srpen 2023 3 roky a 1 měsíc

Do mého portfolia zákazníků spadají velkoobchody vodo topo a koupelnová studia. Dojednávám obchodní podmínky, řeším reklamace u zákazníků a vytvářím nabídky pro projekty. Navyšuji míru spolupráce se zákazníky a vyhledávám nové. Můj region je celá Morava + kraj Vysočina, Pardubice a Hradec Králové

Če*****alu

Rozhodčí amerického fotbalu

březen 2012 – listopad 2022 10 let a 9 měsíců

Rozhodčí při zápasech amerického fotbalu včetně nejvyšší ligy.

PR*******.o.

Obchodní a marketingový manažer

duben 2019 – únor 2020 11 měsíců

Hledání nových zákazníků, starost o stávající zákazníky, převážně veterinární lékaře se specializací na neurologii a ortopedii. Vymýšlení prodejní a marketingové strategie firmy. Firma se zaobírá výrobou a prodejem ortéz pro psy a límců bez kornoutu.

Mo*******.o.

Obchodní zástupce

leden 2018 – březen 2019 1 rok a 3 měsíce

Aktivní vyhledávání nových zákazníků z řad maloobchodů a institucí jako jsou školní jídelny, domovy pro seniory atd. Sortiment mléčné výrobky.

OK*********.o.

Manažer oddělení B2B

září 2016 – září 2017 1 rok a 1 měsíc

- Nastavování, zavádění a kontrola obchodních a pracovních procesů v oblasti B2B za všechny společnosti OKAY holding a.s. - Komunikace se všemi odděleními centrály společnosti a vedení podpory prodejní sítě v oblasti B2B - Reporting výsledků vedení společnosti - Vedení teamu B2B ve všech společnostech OKAY Holding a.s., kontrola a hodnocení jednotlivých pracovníků - Spolupráce s oddělením marketingu, financí, nákupu, IT, eshopu, komunikace a kontroly pro podporu B2B - Schůzky s VIP klienty, osobní řešení velkých zakázek - Kontrola dodržování pracovních postupů na prodejnách - Samostatné řešení nadstandardních situací - Podpora prodejen při potížích, řešení vzniklých problémů s příslušným oddělením - Operativní řešení úkolů zadaných managementem společnosti - Sledování nových poznatků v oblasti B2B a možností jejich využití

OK*********.o.

B2B specialista

září 2014 – srpen 2016 2 roky

Starost nejprve o české pobočky, následně o slovenské pobočky a jejich plnění a KPI. Tvorba cenových nabídek pro firemní zákazníky, dělal podporu prodejnám, což znamená radit, jak správně oslovovat potencionálního zákazníka, jak s ním jednat, kde najít kontakty atd. Příprava postupů a návodů pro nové OZ. Dělám reporting pro vedení. Vytvořil jsem pomocí programování v excelu ( VBA ) program na přehledný reporting pro vedení firmy. Když jsem do firmy nastoupil, projekt B2B tu teprve začínal, takže jsem se podílel a do teď podílím na nastavení mantinelů a na způsobu reportingu.

Pa*****nak

Finanční poradce na pozici Consultant

srpen 2010 – duben 2014 3 roky a 9 měsíců

Během této doby jsem asi na rok a půl spolupráci s Partners přerušil z osobních důvodů. Pracoval jsem jako finanční poradce. Pomáhal klientům najít co nejlepší řešení jejich situace k dosažení jejich cílů. Což obsahovalo tvorbu finančních plánů, hledání nejvýhodnějších produktů a ukázat klientům výhody daného portfolia.

Ce*******.o.

Prodejce

září 2011 – březen 2013 1 rok a 7 měsíců

Starost o stávající zákazníky a hledání nových z řad instalatérských a topenářských firem. Zpracování nabídek, kontrola pohledávek.

Ce*******.o.

Dispo referent

září 2006 – srpen 2011 5 let

Starost o objednávání zboží pro sklad a pobočky, zajišťování dopravy od dodavatelů, domlouvání zaskladnění a akcí s dodavateli, účast u některých jednání s dodavateli, reklamace nekompletních dodávek, úzká komunikace a provázanost s nákupčími

Ce*******.o.

Zástupce vedoucího skladu pro příjem zboží

leden 2006 – srpen 2006 8 měsíců

Zadávání příjemek, komunikace s nákupním oddělením ohledně nedodávek zboží, rozdělování práce, na příjmu zboží, skladníkům

Ce*******.o.

Skladník

září 2005 – prosinec 2005 4 měsíce

Vyskladňování a naskladňování zboží vodo-topo-plyn

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

MS Windows XP / Vista / 7Pokročilý

Chytrý telefon AndroidPokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený

Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailZkušený

MS OutlookZkušený

Programovací jazyky

Visual Basic / VB.NETZačátečník

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Další dovednosti

Na testování IQ společností MENSA jsem dosáhl výsledku 146

Kurzy

Vyjednávání

Kurz vyjednávání, pořádaný zaměstnavatelem. Základní strategie vyjednávání s dodavateli a zákazníky. Typy vyjednávání, jak rozpoznat typ vyjednavače a jak správně reagovat.

říjen 2015

Motivace - Jak motivovat sebe a ostatní?

Kurz pořádaný zaměstnavatelem. Jak pochopit co koho motivuje a jak toho správně využít.

září 2015

Zájmy

rodina, fitness, americký fotbal, pes, hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45