Iva J. 40 let , životopis 788107
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Velké Meziříčí + 30 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Obchodní referent Obchodní zástupce Office manager Osobní bankéř Pracovník back office Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie
Obchodní akademie
1999 – 2003SŠ s maturitou
Praxe 18 let a 11 měsíců
Ei*********rno
Obchodní zástupce pro gastro a zmrzlinu Algida - oblast Vysočina
srpen 2023 – 2024 1 rok a 5 měsíců
Vyhledávání nových zákazníků v oblasti horeca a sociálních institucí, zároveň hledání nových zákazníků pro zmrzlinu Algida. Komunikace a péče o stávajícími zákazníky. Nabídka produktů firmy, zpracovávání objednávek, vyřizování reklamací, zjišťování potřeb zákazníků. Administrativní činnost na PC v podobně cenových nabídek, e-mailové komunikace apod.
Ka*******ava
Vedoucí provozu / provozní
prosinec 2022 – červen 2023 7 měsíců
Jednání s dodavateli, objednávání surovin a materiálu potřebného pro zajištění provozu kavárny. Vedení personálu, jeho kontrola, hodnocení a odpovědnost za něj. Nábor a školení nových zaměstnanců. Zajištění propagačních grafických prací. Řešení reklamací.
Bi*********íčí
Obchodní zástupce pro maloobchod - oblast Vysočina
květen 2020 – prosinec 2022 2 roky a 8 měsíců
Komunikace se stávajícími a novými zákazníky. Návštěvy zákazníků na prodejnách. Nabídka produktů firmy, zpracovávání objednávek, vyřizování reklamací. Podpora prodejních aktivit na prodejnách zákazníků (COOP, Flop, Hruška…). Reportování prodejů za jednotlivé prodejny. Aktivní spolupráce na propagačních akcí firmy.
Ce*****íčí
Vedoucí pobočky
2015 – 2020 5 let a 6 měsíců
Vedení vlastní pobočky cestovní agentury. Prodej zájezdů, komunikace s klienty a cestovními kancelářemi. Příprava návrhů a kalkulací zájezdů pro klienty. Práce s různými systémy cestovních kanceláří. Vedení finančních výkazů pobočky.
In*********aha
Asistentka ředitele
2014 – 2015 1 rok a 6 měsíců
vedení sekretariátu, fakturace, příprava podkladů pro účetní, evidence veškerých smluv a hlídání povinných kontrol, školení, apod., vedení mechanizace, komunikace se zákazníky a subdodavateli
Bi*********íčí
Asistentka oblastního ředitele prodeje
2011 – 2013 2 roky a 6 měsíců
analýza prodeje, vytváření podkladů pro plán prodeje, komunikace se zákazníky a obchodními zástupci, zpracovávání cenových nabídek
Li*******íčí
Administrativní pracovník
2007 – 2008 1 rok a 6 měsíců
zpracovávání podkladů pro účetnictví, fakturace, zpracovávání mezd, vedení pokladny
Te*******íčí
Administrativní pracovník
2003 – 2007 4 roky a 6 měsíců
vedení pokladny, fakturace, agenda pro svoz komunálního odpadu
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Grafické a konstrukční programy
Adobe Photoshop