D. T. , životopis 1197581
Vzdělání Vyučení bez maturity
Střední průmyslová škola Otrokovice
automechanik
září 2010 – červen 2013Vyučení
Praxe 8 let a 3 měsíce
RE*****.S.
Obchodní zástupce
říjen 2023 – březen 2025 1 rok a 6 měsíců
• prodej a obchod s potravinářskými komoditami • analýzy obchodních výsledků •plánovaní prodejní strategie • prezentace výrobků u zákazníka a na prezentačních akcích • tvoření cen a cenových nabídek • úspěšné navázání spolupráce s klíčovými zákazníky ve svěřeném regionu
SE*******.s.
Obchodní zástupce
červen 2018 – září 2023 5 let a 4 měsíce
• zodpovědnost za svěřenou klientelu, udržování obchodních vztahů, rozšiřování spolupráce • analýzy obchodních výsledků • prezentace výrobků jak u zákazníka, tak i na prezentačních akcích, veletrzích v Česku tak i v zahraničí • zkušenost se spoluprací s řetězci jako je BAUHAUS, PRODOMA, STAVEBNINY DEK. • tvoření obsahu na sociální sítě ( Instagram, Facebook )
OM*****.o.
Obsluha čerpací stanice
leden 2017 – červen 2018 1 rok a 6 měsíců
Prodej – obchod čerpací stanice OMV Zlín, • každodenní komunikace se zákazníkem • zajištění provozu prodejny • připravování prodejny na prodejní akce.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Začátečník
Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
PohodaPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Další dovednosti
• Zavádění novinek na trh: Efektivní strategie a plánování uvedení produktů. • Propagace na sociálních sítích: Vytváření příspěvků s vysokým dosahem. • Navazování obchodních spojení: Aktivní budování nových kontaktů a partnerství. • Prezentační a přesvědčovací schopnosti: Profesionální prezentace výrobků u zákazníků a schopnost přesvědčit o hodnotě produktu. • Hluboké pochopení produktu a trhu: Detailní analýza produktových specifik a potřeb