J. Z. , životopis 1314283
Představa o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Ekonom Fakturant/ka Manažer prodejního teamu Obchodní ředitel/manažer Obchodní zástupce Odborný asistent v ekonomii Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola gastronomie a služeb, Přerov, Šířava 7
Obchodnice
1998 – 2002SŠ s maturitou
Praxe 20 let a 7 měsíců
Pr*********.o.
Obchodní zástupce
červen 2013 – dosud 11 let a 6 měsíců
Uzavírání nových obchodních spoluprací a starání se o stávající zákazníky. Zjišťování situace na trhu s potravinami, poskytování informací o produktech a službách spolupracujících firem.
Pr*********.o.
Administrativní pracovník
srpen 2005 – květen 2013 7 let a 10 měsíců
Administrativa a fakturace společnosti, domlouvání propagace a marketing pro zákazníky. Řešení vzniklých situací spojené s činností zprostředkovatelských služeb.
LA*****.o.
Administrativní pracovník
leden 2003 – březen 2004 1 rok a 3 měsíce
Celková administrace společnosti, fakturace zákazníkům. Domlouvání schůzek u potenciálních zákazníků pro OZ společnosti. Sjednávání termínům instalace u nových zákazníků. Řešení reklamací a plánování práce servisním technikům.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Zkušený
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Zkušený
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Zkušený
Prezentační program (MS PowerPoint)Zkušený
MS OutlookZkušený
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
Money S5Pokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení