
A. B. , životopis 1174427
Vzdělání Vysokoškolské
Policejní akademie ČR
Bezpečnostní právní studia
říjen 2013 – květen 2015Vysokoškolské
Policejní akademie ČR
Bezpečnostní právní studia
říjen 2010 – květen 2013Bakalářské
SOŠ pro administrativu EU
Právo a administrativa
září 2006 – červen 2010SŠ s maturitou
Praxe 16 let a 3 měsíce
Fe*****.o.
Obchodní referentka (zástup za rodičovskou dovolenou)
srpen 2023 – dosud 1 rok a 8 měsíců
Péče o zákazníky, zpracování poptávek a zakázek, fakturace, reklamace, sales, blokace a uvolňování zakázek dlužníků, příprava podkladů pro auditory. Práce v SAPU, MOSAIC, QuickSearch.
PE*********r.o
Referentka provozně-technického úseku
květen 2022 – červenec 2023 1 rok a 3 měsíce
Vedení interního skladu spotřebního materiálu, vyřizování objednávek, expedice, fakturace, jednání s dodavateli, archivace, administrativní podpora provozně-technického oddělení, inventura majetku ve spolupráci s účetním oddělením.
MO*******.s.
Recepční
prosinec 2020 – duben 2022 1 rok a 5 měsíců
Objednávání klientů, vedení kartotéky, komunikace s klienty, předávání informací lékařům, vedení plánovacího kalendáře, administrativa spojená s provozem pobočky, komunikace s pojišťovnami, archivace.
Ma*******ená
v domácnosti
leden 2016 – listopad 2020 4 roky a 11 měsíců
Při prvním dítěti jsem vedla eshop, který jsem několik měsíců po narození druhého dítěte prodala, dva roky jsem se naplno věnovala rodině. Poté jsem hledala zaměstnání na přechodnou dobu a vzala místo v Moje ambulance jako recepční, práce mě velmi bavila, ale naskytla se mi lukrativnější nabídka práce ve firmě Pegas.
OSVČ
Majitelka E-shopu
leden 2016 – prosinec 2018 3 roky
Provoz eshopu s látkovými plenami a dalším dětských sortimentem, tvorba stránek, marketing, objednávky, expedice, fakturace, komunikace se zákazníky a dodavateli.
PE*****r.o
Hlavní pokladní
leden 2015 – prosinec 2016 2 roky
Administrativa, práce s hotovostí,vedení pracovního týmu, komunikace se zákazníky, komunikace s vedením společnosti, organizace práce a prodejny.
OSVČ
Kosmetička a řasařka
leden 2012 – prosinec 2015 4 roky
Podnikání při studiu vysoké školy, vedení účetnictví, provádění kosmetických služeb, komunikace s klienty, řešení objednávek, vedení účetnictví.
In*****ndl
Asistentka OSVČ
leden 2011 – prosinec 2012 2 roky
Administrativa, komunikace s klienty, vyřizování objednávek, fakturace, práce v účetním programu Pohoda, péče o pobočku.
Ad*****ter
Asistenka
leden 2008 – prosinec 2009 2 roky
Praxe při studiu, administrativní výpomoc kanceláře, pochůzky po úřadech, vyhledávání informací, práce s katastrem nemovitostí.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Psaní všemi desetiZkušený
ERP a účetní software
SAPPokročilý
Tvorba obsahu a online marketing
CopywritingPokročilý
Další programy a počítačové znalosti
QuickSearch, MOSAIC, CRM
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Empatii
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Tvůrčí (kreativní) myšlení