
Lucie J. 41 let , životopis 708362
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
Beroun + 5 km ochota dojíždět Mapa Rakovník + 5 km ochota dojíždět Mapa Roztoky (okres Rakovník) + 25 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední odborná škola pro administrativu Evropské unie
Ekonomika a management
2000 – 2004SŠ s maturitou
Praxe 13 let
Pe*******.o.
Obchodní referent, zástupce vedoucího
únor 2020 – dosud 5 let a 2 měsíce
Zajištění obchodní agendy, technická znalost všech nabízených produktů. Denní komunikace se zákazníky a s největšími prodejci po celé České a Slovenské republice. Kompletace objednávek, nabídek, až po konečnou fázi fakturace - podklady pro potřeby účetnictví v systému "ORFERT" (vystavování dobropisů, hlídání pohledávek z neuhrazených faktur po splatnosti a tím spojená spolupráce s ekonomickým oddělením). Příprava podkladů pro jednání s partnery, příprava smluv a dalších potřebných dokumentů. Příprava a kompletace podkladů pro INTRASTAT. Hmotná zodpovědnost za vedení pokladny, pro případ osobního odbavení zákazníka. Hlídání stavu zboží na skladě, denní komunikace, expedice - výroba. Zajištění přepravy zboží, vývoz a dovoz i od zahraničních dodavatelů. Řešení reklamací a dalších požadavků zákazníků, znalost systému "EISOD".
Mě*****ník
Referent
září 2016 – leden 2020 3 roky a 5 měsíců
Příprava řešení přestupků v silniční dopravě podle zvláštního zákona č. 361/2000 Sb. o provozu na pozemních komunikacích. Vyřizování dílčí části správního řízení, evidence spisů oznámených přestupků a zadržených ŘP, kompletace ukončených spisů, opatření podkladů pro rozhodnutí. Zajištění spisové služby, správce spisového uzlu, evidence správních poplatků včetně tisku sestav. Zajištění pokladny v systému "Radnice VERA" pro operace vztahující se k příjmovému účtu města a účetní software "GINIS". Zajištění dodržení objemu finančních prostředků se schváleným rozpočtem pro OD, včetně přípravy návrhu rozpočtu. Podklady pro uplatňované nároky znalců, tlumočníku a svědků. Práce v programu "VITA", "GINIS, SSL", "VERA" Zápis z porad vedení a další jiné úkoly přidělené mým vedoucím.
Kv*********.o.
Fakturantka, junior účetní
duben 2008 – březen 2009 1 rok
Práce v účetním programu. Vedení přijatých faktur, dobropisy, účtování výpisů z bank, zpracování tabulek a grafů pro ředitele společnosti, třídění pošty, komunikace se zákazníky, osobně, telefonicky a jiné úkoly přidělené ředitelem společnosti.
Mo*****.o.
Administrativní pracovnice, asistentka
listopad 2004 – březen 2008 3 roky a 5 měsíců
Práce v účetním programu "Money S3". Zpracování, kontrola a výpočty úroků zástavních smluv, kontrola kupních smluv, denní práce MS Excel, řešení problémů se zákazníky, reklamace a společná týmová práce s kolegy z úseku prodej, nákup.
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Internetový prohlížeč a e-mail
MS Outlook
Psaní všemi desetiZkušený
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Mohu nabídnout
Empatii
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Kurzy
Excel pro středně pokročilé
školení pro rozšíření znalostí, jako je podmínění formátování, tvorba řad, absolutní buňky, textové a datumové funkce, matematické, statistické, logické a vyhledávací funkce atd.
2023
Rozpočtová skladba
2018
Řízení změny a zvyšování osobní efektivity
2017
Komunikační dovednosti úředníka
2017
Jednání v krizových situacích
2017