Šárka K. 50 let , životopis 1019736
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 20 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Fakturant/ka Nákupčí Obchodní referent Referent Vedoucí / manažer prodejny Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Obchodní akademie a Gymnázium
Výpočetní technika
1992 – 1994SŠ s maturitou
Gymnázium
Stavebnictví
1988 – 1992SŠ s maturitou
Praxe 13 let a 11 měsíců
Te*******oCB
Obchodní referent
květen 2022 – dosud 2 roky a 7 měsíců
2022 Zadávání faktur do účetního systému, příjem e-shopu a následné zpracování včetně vydání spedičním firmám. Cenová kalkulace menších projektů na realizaci střech. Zákaznický servis, práce na prodejně, zákaznický servis.
RK*********ant
Fakturanka / vedení showroomu
2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců
Agenda spojená s vedením showroomu s diamantovými kotouči a stavební technikou. Zadávání faktur do účetního systému, zákaznický servis.
Bi*****.o.
Manažerka prodejny
červen 2017 – srpen 2021 4 roky a 3 měsíce
Soustavná kontrola podřízených pracovníků, seznamování podřízených pracovníků s obsahem pokynů a příkazů vedení společnosti. Evidence docházky a odpracované doby zaměstnanců. Projednávání výsledků kontrol, revizí a inventur s pracovníky, kterých se tato zjištění týkalo, kvantitativní a kvalitativní přejímka zboží, provozu schopný stav prodejních a ostatních zařízení prodejny, dodržování hygienických předpisů, dodržování předpisů k zajištění bezpečnosti práce a technických zařízení a požární ochrany, odpovědnost za svěřené hodnoty na prodejně a řádné inventurní výsledky. Vedeni a pravidelné školení cca 25 zaměstnanců; zodpovědnost za plynulý chod obchodu, dodržování vnitřních směrnic společnosti, reklamace, chod hlavní pokladny. Pravidelná účast na školení vedoucích pracovníku, které zahrnovalo motivaci, školení a odměňování personálu. Osobní zodpovědnost za prodejní, finanční i personální výsledky prodejny.
Ka*******.s.
Vedoucí oddělení pokladen
2011 – 2017 6 let a 6 měsíců
Oddělení non food: soustavná kontrola podřízených pracovníků, seznamování podřízených pracovníků s obsahem pokynů a příkazů vedení společnosti, evidence docházky a odpracované doby zaměstnanců, projednávání výsledků kontrol, revizí a inventur s pracovníky, kterých se tato zjištění týkalo, kvantitativní a kvalitativní přejímka zboží, provozu schopný stav prodejních a ostatních zařízení prodejny, dodržování hygienických předpisů, dodržování předpisů k zajištění bezpečnosti práce a technických zařízení a požární ochrany, odpovědnost za svěřené hodnoty na prodejně a řádné inventurní výsledky. vedoucí oddělení pokladen: vedeni a pravidelné školení cca 20 zaměstnanců; zodpovědnost za plynulý chod oddělení pokladen, dodržování vnitřních směrnic společnosti, chod oddělení informací - reklamace, chod hlavní pokladny - trezoru. V době nepřítomnosti manažera zodpovědnost za vedení a chod celé prodejny. Pravidelná účast na školení vedoucích pracovníku, které zahrnovalo motivaci, školení a odměňování personálu. Osobní zodpovědnost za prodejní, finanční i personální výsledky za svěřené oddělení.
Jazyky
němčinazačátečník
angličtinazačátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Účetní program - EKONOM