Foto: Šárka K.
ID 1019736

Šárka K. 50 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

České Budějovice + 20 km ochota dojíždět Mapa

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Obchodní akademie a Gymnázium

Výpočetní technika

1992 – 1994SŠ s maturitou

Gymnázium

Stavebnictví

1988 – 1992SŠ s maturitou

Praxe 13 let a 11 měsíců

Te*******oCB

Obchodní referent

květen 2022 – dosud 2 roky a 7 měsíců

2022 Zadávání faktur do účetního systému, příjem e-shopu a následné zpracování včetně vydání spedičním firmám. Cenová kalkulace menších projektů na realizaci střech. Zákaznický servis, práce na prodejně, zákaznický servis.

RK*********ant

Fakturanka / vedení showroomu

2021 – 2022 1 rok a 6 měsíců

Agenda spojená s vedením showroomu s diamantovými kotouči a stavební technikou. Zadávání faktur do účetního systému, zákaznický servis.

Bi*****.o.

Manažerka prodejny

červen 2017 – srpen 2021 4 roky a 3 měsíce

Soustavná kontrola podřízených pracovníků, seznamování podřízených pracovníků s obsahem pokynů a příkazů vedení společnosti. Evidence docházky a odpracované doby zaměstnanců. Projednávání výsledků kontrol, revizí a inventur s pracovníky, kterých se tato zjištění týkalo, kvantitativní a kvalitativní přejímka zboží, provozu schopný stav prodejních a ostatních zařízení prodejny, dodržování hygienických předpisů, dodržování předpisů k zajištění bezpečnosti práce a technických zařízení a požární ochrany, odpovědnost za svěřené hodnoty na prodejně a řádné inventurní výsledky. Vedeni a pravidelné školení cca 25 zaměstnanců; zodpovědnost za plynulý chod obchodu, dodržování vnitřních směrnic společnosti, reklamace, chod hlavní pokladny. Pravidelná účast na školení vedoucích pracovníku, které zahrnovalo motivaci, školení a odměňování personálu. Osobní zodpovědnost za prodejní, finanční i personální výsledky prodejny.

Ka*******.s.

Vedoucí oddělení pokladen

2011 – 2017 6 let a 6 měsíců

Oddělení non food: soustavná kontrola podřízených pracovníků, seznamování podřízených pracovníků s obsahem pokynů a příkazů vedení společnosti, evidence docházky a odpracované doby zaměstnanců, projednávání výsledků kontrol, revizí a inventur s pracovníky, kterých se tato zjištění týkalo, kvantitativní a kvalitativní přejímka zboží, provozu schopný stav prodejních a ostatních zařízení prodejny, dodržování hygienických předpisů, dodržování předpisů k zajištění bezpečnosti práce a technických zařízení a požární ochrany, odpovědnost za svěřené hodnoty na prodejně a řádné inventurní výsledky. vedoucí oddělení pokladen: vedeni a pravidelné školení cca 20 zaměstnanců; zodpovědnost za plynulý chod oddělení pokladen, dodržování vnitřních směrnic společnosti, chod oddělení informací - reklamace, chod hlavní pokladny - trezoru. V době nepřítomnosti manažera zodpovědnost za vedení a chod celé prodejny. Pravidelná účast na školení vedoucích pracovníku, které zahrnovalo motivaci, školení a odměňování personálu. Osobní zodpovědnost za prodejní, finanční i personální výsledky za svěřené oddělení.

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinazačátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Účetní program - EKONOM

Zájmy

Ve svém volném čase cestuji po ČR, pokud je více času i mimo ČR, ze sportu běhání a túry, přečtu si pěknou knihu a věnuji se svým čtyřnohým mazlíčkům.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45