V. H. , životopis 1362842
Představa o práci
Kde hledám práci
Praha-Žižkov + 10 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Asistentka Obchodní asistent Obchodní referent Pracovník back office Recepční v administrativě Referent Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Bakalářské
Provozně ekonomická fakulta České zemědělské univerzity v Praze
Provoz a ekonomika
říjen 2013 – květen 2017Bakalářské
Gymnázium Nad Štolou
Gymnázium (čtyřleté všeobecné)
září 2009 – květen 2013SŠ s maturitou
Praxe 10 let a 4 měsíce
ag*********.o.
Obchodní referent
leden 2023 – dosud 1 rok a 11 měsíců
Zpracování B2B objednávek. Zakládání nových odběratelů. Tvorba akčních ceníků a listing nových produktů. Zodpovědnost za klíčové odběratele. Komunikace s odběrateli, OZ a napříč odděleními. Fakturování komisního zboží.
ag*********.o.
Customer care specialist
červenec 2021 – prosinec 2023 2 roky a 6 měsíců
Vyřizování e-shop objednávek, emailů, webchatů, tel. hovorů, řešení přeplatků a nedoplatků, komunikace s přepravci, prodejnami a dalšími odděleními. Řešení drobných IT chyb, zpracování vratek a odpisů.
Pa*******.o.
Deputy store manager
listopad 2017 – květen 2021 3 roky a 7 měsíců
Udržování vzhledu a chodu prodejny. Vřelý přístup k zákazníkům. Snaha dosahovat stanovených cílů. Příprava odvodů a prodejních statistik. Vyhodnocování KPI´S ukazatelů. Zaučování nových členů týmu. Každodenní komunikace se zákazníky. Dohlížení na dodržování standardů zákaznického servisu. Vyřizování reklamací a odpisů.
Pi*****ino
Prodavačka /Zástupkyně manažera
červenec 2014 – listopad 2017 3 roky a 5 měsíců
Odpovědnost za chod dané směny. Příjem objednávek. Komunikace se zákazníkem. Sestavování směn. Objednávání zboží a komunikace s dodavateli. Kontrola HACCP.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
ERP a účetní software
Money S5Zkušený
Další programy a počítačové znalosti
Daktela, EDI, Buxus