Není foto: J. P.
ID 1336362

J. P.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Představa o práci

 Kde hledám práci

Uherské Hradiště + 15 km ochota dojíždět Mapa

 Chci pracovat jako

Pracovník back office

 Možná spolupráce

Plný úvazek

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

1. KŠPA Kladno

Ekonomie, účetnictví

září 1998 – červen 2000SŠ s maturitou

Praxe 12 let a 11 měsíců

Pe*****šov

Obchodní referent

listopad 2018 – dosud 6 let a 1 měsíc

komplexní služby pro stálé obchodní partnery, komunikace se zákazníky v ČR i mimo ČR (převážně EU, komunikace přes email, telefonicky a online meeting), obsluha zákaznických portálů (objednávky a jejich potvrzování, hlídání termínů), kontrola výrobních cen, zasílání cenových nabídek a tvorba ceníků, příjem nových objednávek a kontrola jejich zavedení do systému, tvorba zakázek a komunikace s přímou výrobou, částečné plánovaní, tvorba objednávek, zpracování a evidence rámcových objednávek, tvorba faktur, self - billing, příprava expedice, zajišťování přeprav (export a import), tvorba skladových příjemek a výdejek, hlídání skladových zásob pro určité partnery, znalost skladového hospodářství, komunikace s odděleními napříč celou firmou, každodenní komunikace v Aj s nadnárodními společnostmi (kontakt pro reference: [kontaktní údaj odstraněn] - Pavel Kovář)

AE*********ice

asistentka, vedoucí kanceláře

leden 2017 – říjen 2018 1 rok a 10 měsíců

vedení kanceláře, registrace řidičů v rámci EU, dispečink dopravy, fakturace, příprava mzdových podkladů a příprava účetních dokumentů pro externí firmu

Ge*********dol

asistentka ředitele

listopad 2003 – únor 2006 2 roky a 4 měsíce

vedení kanceláře, kompletní vyřizování domácích i zahraničních pracovních cest, valutová pokladna, vedení docházky, archivace, příprava výběrových řízení

Pr*******sku

Zaměstnanec provozu restaurace

listopad 2002 – únor 2003 4 měsíce

příprava a prodej jídel

Ek*******aha

Asistentka

září 2000 – říjen 2002 2 roky a 2 měsíce

marketing, telemarketing, prověřování klientů, urgence neplatičů, fakturace, účtování plateb, platby

Gr*******ice

Recepční v administrativě

červenec 2000 – srpen 2000 2 měsíce

vedení recepce, pokladna, asistentské práce

Jazyky

angličtinastředně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)Pokročilý

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý

Internetový prohlížeč a e-mailPokročilý

MS OutlookPokročilý

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

QIPokročilý

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Flexibilita

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Zájmy

Softbal - aktivní trenér, procházky, plavání ve volné přírodě, cyklistika, hudba, četba, film

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45