Ing. Šárka K. 36 let , životopis 1257625
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Chci pracovat jako
Administrativní pracovník Nákupčí Obchodní referent Office manager Pracovník back office Product Specialist Referent Regionální obchodní manažer Zootechnik Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Zootechnika – Zájmové chovy zvířat
2011 – 2013Vysokoškolské
Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)
Zootechnika – Speciální chovy
2008 – 2011Bakalářské
Gymnázium, Šumperk
Gymnázium (4leté)
2004 – 2008SŠ s maturitou
Praxe 8 let a 7 měsíců
SO*******.o.
Vedoucí kanceláře
květen 2024 – srpen 2024 4 měsíce
• sledování a aplikace nové legislativy • dohled nad chodem celé společnosti • zasmluvnění nových firem a zavedení do systému • vytváření cenových nabídek, fakturace • dočasné přidělování brigádníků k Uživatelům a koordinace celé zakázky • marketing
NI*****.o.
Obchodní referent
září 2022 – březen 2024 1 rok a 7 měsíců
• komunikace se současnými i potencionálními zákazníky - emailem, telefonicky, osobně • realizace obchodu od nabídky po expedici - návrh řešení na míru (prodej, pronájem) - komunikace s grafikem a výrobou - řešení reklamací • plán. a hlídání termínů - výroba, fakturace, expedice • zpracování dotačních projektů • účast na konferencích
AN*******.o.
Administrativní pracovník obchodního oddělení
leden 2020 – srpen 2022 2 roky a 8 měsíců
• organizace třídenních zákaznických setkání • příprava kalkulací ke mzdám • administrativní podpora obchodního oddělení, vedení zápisů z porad a vytváření reportů • příjem objednávek a kompletace zakázek s předáním do příslušného oddělení, generování licencí • vyřizování reklamací, požadavků a námitek zákazníka • finalizace zakázek před fakturací
MA*****.s.
Office manager
duben 2019 – srpen 2019 5 měsíců
• spolupráce při řízení projektu „Chytrá města pro budoucnost“ a „Smart Region Tour“ • správa webových stránek a profilů na sociálních sítích (marketing a propagace), tvorba dotazníků a přihlášek • vystavování faktur, příjmových / výdajových dokladů • příprava podkladů pro externí účetní • správa vozového parku, objednávání kancelář. potřeb • příprava podkladů pro jednání, vedení zápisů z porad
RT*****.s.
Vedoucí kanceláře
červenec 2015 – leden 2019 3 roky a 7 měsíců
• marketing reklamních předmětů, inventarizace majetku, zpracování přijatých faktur • evidence pošty a správa firemních emailů • objednávání kancelářských potřeb / občerstvení • vystavování příjmových / výdajových dokladů, zpracování profilů zadavatele • evidence firemních aut (Autopark) a telefonů • příprava porad /asistence při organizování konferencí a večírků
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Další programy a počítačové znalosti
Microsoft Windows, macOS MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, SharePoint, Forms), Mail - macOS Helios, Personal, POHODA, INFOpower, Notes4, Kostka, MO.net, EUROkasa
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Empatii
Logické myšlení
Řešení problémů pomocí kritického myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace