Foto: Ing. Šárka K.
ID 1257625

Ing. Šárka K. 36 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Zootechnika – Zájmové chovy zvířat

2011 – 2013Vysokoškolské

Česká zemědělská univerzita v Praze (ČZU)

Zootechnika – Speciální chovy

2008 – 2011Bakalářské

Gymnázium, Šumperk

Gymnázium (4leté)

2004 – 2008SŠ s maturitou

Praxe 8 let a 7 měsíců

SO*******.o.

Vedoucí kanceláře

květen 2024 – srpen 2024 4 měsíce

• sledování a aplikace nové legislativy • dohled nad chodem celé společnosti • zasmluvnění nových firem a zavedení do systému • vytváření cenových nabídek, fakturace • dočasné přidělování brigádníků k Uživatelům a koordinace celé zakázky • marketing

NI*****.o.

Obchodní referent

září 2022 – březen 2024 1 rok a 7 měsíců

• komunikace se současnými i potencionálními zákazníky - emailem, telefonicky, osobně • realizace obchodu od nabídky po expedici - návrh řešení na míru (prodej, pronájem) - komunikace s grafikem a výrobou - řešení reklamací • plán. a hlídání termínů - výroba, fakturace, expedice • zpracování dotačních projektů • účast na konferencích

AN*******.o.

Administrativní pracovník obchodního oddělení

leden 2020 – srpen 2022 2 roky a 8 měsíců

• organizace třídenních zákaznických setkání • příprava kalkulací ke mzdám • administrativní podpora obchodního oddělení, vedení zápisů z porad a vytváření reportů • příjem objednávek a kompletace zakázek s předáním do příslušného oddělení, generování licencí • vyřizování reklamací, požadavků a námitek zákazníka • finalizace zakázek před fakturací

MA*****.s.

Office manager

duben 2019 – srpen 2019 5 měsíců

• spolupráce při řízení projektu „Chytrá města pro budoucnost“ a „Smart Region Tour“ • správa webových stránek a profilů na sociálních sítích (marketing a propagace), tvorba dotazníků a přihlášek • vystavování faktur, příjmových / výdajových dokladů • příprava podkladů pro externí účetní • správa vozového parku, objednávání kancelář. potřeb • příprava podkladů pro jednání, vedení zápisů z porad

RT*****.s.

Vedoucí kanceláře

červenec 2015 – leden 2019 3 roky a 7 měsíců

• marketing reklamních předmětů, inventarizace majetku, zpracování přijatých faktur • evidence pošty a správa firemních emailů • objednávání kancelářských potřeb / občerstvení • vystavování příjmových / výdajových dokladů, zpracování profilů zadavatele • evidence firemních aut (Autopark) a telefonů • příprava porad /asistence při organizování konferencí a večírků

Jazyky

angličtinapokročilý začátečník

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

Microsoft Windows, macOS MS Office (Excel, Word, PowerPoint, Outlook, SharePoint, Forms), Mail - macOS Helios, Personal, POHODA, INFOpower, Notes4, Kostka, MO.net, EUROkasa

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Empatii

Logické myšlení

Řešení problémů pomocí kritického myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Zájmy

• Fitness, inline, snowboard, tanec, zpěv, turistika • Osobní rozvoj, psychologie • Četba, hudba, filmy

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45