R. K. , životopis 1366283
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední průmyslová škola chemická Pardubice
Analytická chemie
září 1991 – červen 1995SŠ s maturitou
Praxe 24 let a 4 měsíce
Sk*****gon
Obchodní ředitel/manažer
únor 2023 – září 2024 1 rok a 8 měsíců
vedení obchodního týmu, nábor nových obchodníků, nastavení strategie obchodu, zodpovědnost za plnění cílů, spolupráce na zavedení nových produktů do prodeje, školení obchodního týmu. Obchod v terénu.
IP*********.o.
Manažer obchodního týmu
leden 2009 – leden 2023 14 let a 1 měsíc
Specialista rozvoje obchodního týmu od 1.3.2022 – příprava školení na zlepšení obchodních dovedností, zaškolení nových obchodníků, náslechy v terénu a zpětná vazba. Manažer obchodního týmu od 1.1.2017 – vedení obchodního týmu, příprava školení na zlepšení obchodních dovedností, vytváření obchodních plánů, plánování strategie divize na další roky, zodpovědnost za plnění cílů firmy, hledání nových produktů a jejich zavedení do obchodního modelu, nábor nových obchodníků, jejich zaškolení apod. Specialista pro klíčové zákazníky od 11.3.2013 – podepisování objednávek, poradenství pro zákazníky jako jsou stavební firmy, zemědělské a průmyslové objekty, státní správa, projektanti. Tedy zákazníci, kteří by s firmou mohli jednat opakovaně. Udržování vztahů. Technicko – obchodní poradce do 11.3.2013 – poradenství v oblasti zateplování stropu, podepisování objednávek, administrativa, psaní nabídek. Spolupráce s projektanty, realizačními firmami apod.
ST*******.o.
Obchodní zástupce
červenec 2007 – prosinec 2008 1 rok a 6 měsíců
podepisování smluv, nabídka a poradenská činnost v oblasti stavebnictví, zateplovacích komponent, fasádní omítky, vnitřních nátěrů apod., kontaktování nových zákazníků, i stávajících, prohlubování spolupráce, plánování schůzek, administrativa, psaní nabídek. Spolupráce s realizačními firmami, projektanty, architekty, stavebními firmami, předsedy bytových domů, se starosty měst a obcí. Dohlížení na dodávky materiálu, na stavbách na realizaci.
RA*****.o.
Obchodní zástupce
listopad 2006 – leden 2007 3 měsíce
podepisování smluv, prodej služeb a mobilních telefonů významným zákazníkům, spolupráce s linkou pro významné zákazníky, plánování schůzek, kontaktování nových potenciálních zákazníků společnosti Telefonica O2, nabídka datových produktů
EU*****O2)
Konzultant značkové prodejny
červenec 2001 – listopad 2006 5 let a 5 měsíců
prodej mobilních telefonů a služeb s tím spojených pro standardní i významné zákazníky, nabídka datových produktů společností Eurotel a Český Telecom, plnění plánů obratu prodejny, zástup vedoucího prodejny v jeho nepřítomnosti, spolupráce s obchodními zástupci pro významné zákazníky, kontaktování zákazníků telefonicky a řešení problémů
FI*******.o.
Obchodní referent
leden 2000 – červen 2001 1 rok a 6 měsíců
cenová nabídka přístrojů, případná ukázka a instalace pro různé firmy z oboru chemie a farmacie, telefonické i osobní jednání se zákazníkem, objednávka zboží u zahraničních i tuzemských firem, překlady v rámci oboru z angličtiny do češtiny
Jazyky
angličtinapokročilý začátečník
češtinavýborná
Řidičský průkaz
B - osobní auta
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)Pokročilý
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)Pokročilý
Prezentační program (MS PowerPoint)Pokročilý
MS OutlookPokročilý
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Flexibilita
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Výkonnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Manažerské dovednosti
Budování a vedení týmu (leadership)
Kurzy
Trénink interních trenérů
Jak udělat školení zábavné, naučné
2021
Jak zvládat strach
Např. strach z odmítnutí apod. Jak s tím pracovat
červen 2020
Konflikty a jak jim předcházet
Jak se bránit manipulaci a jak předcházet konfliktům
září 2018
Z kolegy šéfem
Sebeuvědomění, manažerská dovednosti
květen 2017
Zvýšení kvality obchodního jednání
Zlepšení obchodních dovedností. Zaměření na volání zákazníkům, obchodní jednání, zpětnou vazbu, stanovování cílů.
květen 2017