Vendula V. 23 let , životopis 682512
Garantujeme, že hledá práciPředstava o práci
Kde hledám práci
České Budějovice + 5 km ochota dojíždět Mapa
Chci pracovat jako
Aranžér Asistentka Designer Fotograf Grafik Obchodní zástupce Pracovník call centra Recepční v administrativě Vkládání dat do počítače Zobrazit vše
Možná spolupráce
Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou
Střední škola obchodní a Vyšší odborná škola, České Budějovice, Husova 9
Fotograf
2016 – 2020SŠ s maturitou
Zš a Mš Kubatova
bez zaměření
2007 – 2016Základní
Praxe 3 roky a 11 měsíců
RM*********.o.
Obchodní operátor
březen 2024 – říjen 2024 8 měsíců
Telefonický i přímý kontakt s koncovými klienty v rámci nabízených služeb a produktů pro podporu firemní klienteli za účelem uzavření spolupráce. Vyhledávání nových kontaktních zdrojů a cílových skupin. Řešení IT problémů. Spolupráce na tvorbě nových produktů pro B2B cílovou skupinu za účelem podpory podnikání. Vylepšování stávajících produktů. Zajištění Reklam a prodej lístků na Festivaly. Koordinaci s partnery a sponzory: Vytváření a udržování vztahů s klíčovými partnery a sponzory pro zajištění výhodné reklamy. Poskytování odborné podpory zákazníkům v průběhu akce a řešení případných problémů spojených s prodejem lístků. Návrh a implementace efektivních marketingových strategií zaměřených na zvýšení povědomí o festivalech a maximalizaci prodeje lístků. To zahrnovalo online kampaně, sociální média a tiskovou reklamu. Přímý kontakt s majitelem společnosti v rámci komunikace.
B2*******.o.
Obchodní a administativní operátor
leden 2023 – duben 2024 1 rok a 4 měsíce
Telefonický i přímý kontakt s koncovými klienty v rámci nabízených služeb a produktů pro podporu firemní klienteli. Řízení náboru a přímý nábor zaměstnanců. Školení nových zaměstnanců. Školení stávajících zaměstnanců. Kontrola kvality práce a zpětné vazby. Hledání a obnovování argumentace pro dosažení kvalitních výsledků. Spolupráce na tvorbě nových produktů pro B2B cílovou skupinu za účelem podpory podnikání. Vylepšování stávajících produktů. Denní reporty, závěrečné měsíční reporty. Spolupráce a tvorba pro mo vační programy pro zaměstnance. Spolupráce na stanovování obratových cílů. Dohled a účast na dodržování platební morálky klientů. Telefonické řešení problémů ze strany klienta. Komunikace a spolupráce v rámci řešení IT problémů s IT oddělením. Přímý kontakt s majitelem společnosti v rámci komunikace.
UN*****.s.
Obchodní asistentka prodejny
říjen 2022 – leden 2023 4 měsíce
Poskytování odborných rad a poradenství zákazníkům v oblasti zahradních potřeb a výrobků. Aktivní účast na aranžování a prezentaci zboží v prodejně, s cílem zvýšit atraktivitu produktu a optimalizovat prostor pro umístění. Zajištění kvalitního zákaznického servisu, včetně řešení reklamací a dotazů, což výrazně přispělo k vysoké míře spokojenosti zákazníků. Spolupráce s dodavateli za účelem objednání a udržování dostatečné zásoby zboží, čímž se minimalizoval výpadek prodeje. Organizace a realizace zahradních workshopů a prezentací pro zákazníky, zaměřených na správné využití produktů a trendy v zahradničení.
C&*******.o.
Pokladní
červen 2021 – říjen 2022 1 rok a 5 měsíců
Zpracování plateb a vyřizování pokladních dokladů. Odpovědnost za hotovost a správnost pokladního systému. Odborné poradenství zákazníkům při výběru oblečení a doplňků, s cílem splnit jejich individuální potřeby a preference. Správa skladových zásob a uspořádání výlohy, zajišťující atraktivní prezentaci zboží. Aktivní podpora prodeje, plánování a realizace propagačních akcí, což přispělo k dosažení a překročení prodejních cílů. Vedení a školení nových zaměstnanců o produktech, prodejních technikách a standardech služeb zákazníkům. Řešení reklamací a stížností zákazníků.
Fo*******táž
Fotograf
leden 2019 – duben 2019 4 měsíce
focení a vyvolávání fotografií / portréty, krajina / vytváření kalendáře nebo fotoalb / příprava a návrh upomínkových předmětů - Tvoraba evidence a výdej objednávek, kontrola stavu objednávek
Vi*******tel
Pokojská
červenec 2018 – srpen 2018 2 měsíce
Odpovídala za udržování vysokých standardů čistoty a hygieny ve všech pokojích a společenských prostorách. Prováděla pravidelný úklid pokojů, včetně výměny ložního prádla, úklidu koupelen a doplňování toaletních potřeb. Spolupracovala s týmem pro zajištění efektivního a bezproblémového chodu hotelu, včetně hlášení potřebných oprav a údržby. Zajišťovala dodržování bezpečnostních a sanitárních předpisů, což přispívalo k celkovému komfortu hostů.
Jazyky
angličtinamírně pokročilá
korejštinamírně pokročilá
češtinavýborná
Technické znalosti
Operační systémy
MS Windows XP / Vista / 7
Běžná práce na počítači
Textový editor (MS Word)
Tabulkový kalkulátor (MS Excel)
Prezentační program (MS PowerPoint)
Internetový prohlížeč a e-mail
Grafické a konstrukční programy
Adobe Illustrator / Corel Draw
Adobe Photoshop
Další programy a počítačové znalosti
Adobe Lightroom
Dovednosti
Mé silné stránky
Aktivní přístup
Ochota učit se
Pracovitost
Přizpůsobivost
Samostatnost
Spolehlivost, zodpovědnost
Zvládání stresu, práce pod tlakem
Mohu nabídnout
Asertivní jednání
Logické myšlení
Schopnost práce v kolektivu a týmové práce
Srozumitelná a efektivní komunikace
Tvůrčí (kreativní) myšlení
Kurzy
Fotografování
2016
Kurz psaní na PC
2009