Není foto: Vendula V.
ID 682512

Vendula V. 23 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání SŠ nebo vyučení s maturitou

Střední škola obchodní a Vyšší odborná škola, České Budějovice, Husova 9

Fotograf

2016 – 2020SŠ s maturitou

Zš a Mš Kubatova

bez zaměření

2007 – 2016Základní

Praxe 3 roky a 11 měsíců

RM*********.o.

Obchodní operátor

březen 2024 – říjen 2024 8 měsíců

Telefonický i přímý kontakt s koncovými klienty v rámci nabízených služeb a produktů pro podporu firemní klienteli za účelem uzavření spolupráce. Vyhledávání nových kontaktních zdrojů a cílových skupin. Řešení IT problémů. Spolupráce na tvorbě nových produktů pro B2B cílovou skupinu za účelem podpory podnikání. Vylepšování stávajících produktů. Zajištění Reklam a prodej lístků na Festivaly. Koordinaci s partnery a sponzory: Vytváření a udržování vztahů s klíčovými partnery a sponzory pro zajištění výhodné reklamy. Poskytování odborné podpory zákazníkům v průběhu akce a řešení případných problémů spojených s prodejem lístků. Návrh a implementace efektivních marketingových strategií zaměřených na zvýšení povědomí o festivalech a maximalizaci prodeje lístků. To zahrnovalo online kampaně, sociální média a tiskovou reklamu. Přímý kontakt s majitelem společnosti v rámci komunikace.

B2*******.o.

Obchodní a administativní operátor

leden 2023 – duben 2024 1 rok a 4 měsíce

​Telefonický i přímý kontakt s koncovými klienty v rámci nabízených služeb a produktů pro podporu firemní klienteli. Řízení náboru a přímý nábor zaměstnanců. Školení nových zaměstnanců. Školení stávajících zaměstnanců. Kontrola kvality práce a zpětné vazby. Hledání a obnovování argumentace pro dosažení kvalitních výsledků. Spolupráce na tvorbě nových produktů pro B2B cílovou skupinu za účelem podpory podnikání. Vylepšování stávajících produktů. Denní reporty, závěrečné měsíční reporty. Spolupráce a tvorba pro mo vační programy pro zaměstnance. Spolupráce na stanovování obratových cílů. Dohled a účast na dodržování platební morálky klientů. Telefonické řešení problémů ze strany klienta. Komunikace a spolupráce v rámci řešení IT problémů s IT oddělením. Přímý kontakt s majitelem společnosti v rámci komunikace.

UN*****.s.

Obchodní asistentka prodejny

říjen 2022 – leden 2023 4 měsíce

Poskytování odborných rad a poradenství zákazníkům v oblasti zahradních potřeb a výrobků. Aktivní účast na aranžování a prezentaci zboží v prodejně, s cílem zvýšit atraktivitu produktu a optimalizovat prostor pro umístění. Zajištění kvalitního zákaznického servisu, včetně řešení reklamací a dotazů, což výrazně přispělo k vysoké míře spokojenosti zákazníků. Spolupráce s dodavateli za účelem objednání a udržování dostatečné zásoby zboží, čímž se minimalizoval výpadek prodeje. Organizace a realizace zahradních workshopů a prezentací pro zákazníky, zaměřených na správné využití produktů a trendy v zahradničení.

C&*******.o.

Pokladní

červen 2021 – říjen 2022 1 rok a 5 měsíců

Zpracování plateb a vyřizování pokladních dokladů. Odpovědnost za hotovost a správnost pokladního systému. Odborné poradenství zákazníkům při výběru oblečení a doplňků, s cílem splnit jejich individuální potřeby a preference. Správa skladových zásob a uspořádání výlohy, zajišťující atraktivní prezentaci zboží. Aktivní podpora prodeje, plánování a realizace propagačních akcí, což přispělo k dosažení a překročení prodejních cílů. Vedení a školení nových zaměstnanců o produktech, prodejních technikách a standardech služeb zákazníkům. Řešení reklamací a stížností zákazníků.

Fo*******táž

Fotograf

leden 2019 – duben 2019 4 měsíce

focení a vyvolávání fotografií / portréty, krajina / vytváření kalendáře nebo fotoalb / příprava a návrh upomínkových předmětů - Tvoraba evidence a výdej objednávek, kontrola stavu objednávek

Vi*******tel

Pokojská

červenec 2018 – srpen 2018 2 měsíce

Odpovídala za udržování vysokých standardů čistoty a hygieny ve všech pokojích a společenských prostorách. Prováděla pravidelný úklid pokojů, včetně výměny ložního prádla, úklidu koupelen a doplňování toaletních potřeb. Spolupracovala s týmem pro zajištění efektivního a bezproblémového chodu hotelu, včetně hlášení potřebných oprav a údržby. Zajišťovala dodržování bezpečnostních a sanitárních předpisů, což přispívalo k celkovému komfortu hostů.

Jazyky

angličtinamírně pokročilá

korejštinamírně pokročilá

češtinavýborná

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows XP / Vista / 7

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Prezentační program (MS PowerPoint)

Internetový prohlížeč a e-mail

Grafické a konstrukční programy

Adobe Illustrator / Corel Draw

Adobe Photoshop

Další programy a počítačové znalosti

Adobe Lightroom

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Zvládání stresu, práce pod tlakem

Mohu nabídnout

Asertivní jednání

Logické myšlení

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

Fotografování

2016

Kurz psaní na PC

2009

Zájmy

Mezi mé koníčky patří: Čtení, fotografování, úprava fotografií, malování, tancování (několika násobný mistr Čr se skupinou), poslech hudby, cestování, učení se Korejského jazyka a historie, objevovaní nových věcí a komunikace.

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45