Není foto: P. H.
ID 1278182

P. H.

Aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Je nám líto, tato osoba aktuálně nemá zájem o pracovní nabídky. Podívejte se na podobné uchazeče, kteři by Vás mohli zajímat

Vzdělání Vyšší odborné

Jazyková škola Jana

Anglický jazyk

září 2004 – červen 2005Vyšší odborné

Střední ekonomická škola, Choceň

Obchodní akademie

1988 – 1992SŠ s maturitou

Praxe 31 let a 6 měsíců

Li*******.o.

Referent nákupu a logistiky

březen 2025 – červen 2025 4 měsíce

Zajištění nákupu od vystavení objednávky, nákup převážně ze zahraničí (EU i mimo EU), sledování průběhu plnění nákupní objednávky až po její přijetí. Zajištění dopravy včetně výběru dopravců. Kontrola přijatých faktur a komunikace s účetním oddělením. Přímý kontakt s dodavateli, vyhledávání nových dodavatelů a vedení jejich hodnocení.

Sm*********.o.

Obchodní manažerka a koordinátorka pro výrobní společnost

duben 2006 – březen 2024 18 let

Obchodní koordinátorka dodávek především do zahraničí a současně obchodní manažerka (KAM) pro největší lokální zákazníky (Bidfood, Tipafrost Pinko). Organizace celého obchodu od přijetí objednávky, vystavení interní objednávky do výroby a potvrzení zákazníkovi, následně kontrola jejího plnění a organizace logistiky (zodpovědnost za výběr dopravců). Denní kontakt se zákazníky a s kolegy v zahraničí, vystavení dokumentů (fakturace, certifikáty), příprava a uzavírání smluv s tuzemskými odběrateli, řešení reklamací, péče o zákazníky (osobní schůzky i přes TEAMS). Zároveň organizace nákupu zboží z interních závodů v zahraničí, kontrola a řízení těchto zásob. Dále příprava podkladů pro intrastat a jednání s celním úřadem. Účast na auditech.

-

Mateřská dovolená

leden 1998 – 2005 8 let

-

El*****nta

Asistentka ředitele

srpen 1995 – prosinec 1997 2 roky a 5 měsíců

Asistenční podpora pro ředitele společnosti, správa příchozí a odchozí pošty, celní deklarace (vedení celního skladu), organizace importu a exportu ze/do zahraničí. Evidence přijatých faktur, vedení pokladny, spolupráce s účetním oddělením.

Au*****nek

Obchodní referent

červen 1992 – únor 1995 2 roky a 9 měsíců

Příprava podkladů pro účetní, marketing, prodej (velkoobchod a maloobchod).

Jazyky

španělštinazačátečník

angličtinapokročilá

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Další programy a počítačové znalosti

MS Office, Word, Excel, Teams, zkušenosti s Heliosem, MS Dynamics

Dovednosti

Mé silné stránky

Aktivní přístup

Ochota učit se

Pracovitost

Přizpůsobivost

Samostatnost

Spolehlivost, zodpovědnost

Výkonnost

Mohu nabídnout

Empatii

Schopnost práce v kolektivu a týmové práce

Srozumitelná a efektivní komunikace

Tvůrčí (kreativní) myšlení

Kurzy

ECDL (European Computer Driving Licence)

2005

Státní jazyková z anglického jazyka s mezinárodní platností (First Certificate)

2005

Celní deklarant/zbožíznalec

Zkouška s celostátní působností

1995

Státní zkouška z psaní.

Píši všemi "deseti"

1992

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá
8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45