Foto: Petra W.
ID 959119

Petra W. 49 let

Garantujeme, že hledá práci
E-mailová adresa
Telefonní číslo

Vzdělání Vyšší odborné

Škola cestovního ruchu, Kořenského 23a, Brno

Cestovní ruch

září 1994 – červen 1996Vyšší odborné

Gymnázium, Elgartova 3, Brno

Gymnázium (čtyřleté všeobecné)

září 1990 – červen 1994SŠ s maturitou

Základní škola, Jugoslávská 126, Brno

bez zaměření

září 1982 – červen 1990Základní

Praxe 26 let a 6 měsíců

SE*******rno

asistentka back office

červenec 2024 – prosinec 2024 6 měsíců

asistentka back office – prodej a montáž kamerových systémů a alarmů - podpora obchodního ředitele - tvorba databází potencionálních zákazníků - komunikace se stávajícími zákazníky - oslovování potencionálních zákazníků - příjem a kompletní zpracování objednávek - příjem servisních požadavků - plánování termínů instalací a servisu - vystavování faktur - vedení pokladny - zpracování přijatých faktur - zpracování GDPR směrnic - inzerce nových pracovních pozic - oslovování potencionálních kandidátů - sjednávání termínů pohovorů - vedení docházky zaměstnanců - příprava pracovních smluv, vstupních dokumentů, předávacích protokolů a výpovědí zaměstnanců - zajištění lékařských prohlídek zaměstnanců - komunikace a zasílání podkladů externímu účetnímu oddělení - komunikace s obchodními zástupci, s projektovým manažerem a servisním technikem - péče o bezproblémový chod kanceláře

Ma*******rno

obchodní asistentka

prosinec 2022 – říjen 2023 11 měsíců

obchodní asistentka - prodej a distribuce materiálu pro výstavbu datových sítí -- komunikace se zákazníky - podpora a komunikace s obchodními zástupci ohledně řešení jednotlivých obchodních případů a zakázek - komunikace se skladem a nákupčím - zpracování cenových nabídek - příjem a kompletní zpracování objednávek pro koncové zákazníky - fakturace zboží zákazníkovi - příprava a předání podkladů pro expedici zboží na sklad - vystavování zálohových faktur a dobropisů - obsluha zákazníků a přímý prodej zboží zákazníkům na prodejně - vedení pokladny - drobnější poptávky zboží u dodavatelů - objednání a příjem zboží - zaúčtování přijatých faktur - spolupráce s účetním oddělením

Se*****rno

interní podpora prodeje – zákaznický servis

duben 2022 – červenec 2022 4 měsíce

interní podpora prodeje – zákaznický servis - výroba a distribuce produktů pro strojírenský průmysl - - zákaznický servis - komunikace se zákazníky - podpora a komunikace s obchodními zástupci - spolupráce s účetním oddělením - zpracování cenových nabídek - příjem a kompletní zpracování objednávek pro koncové zákazníky - fakturace zboží zákazníkovi - vystavování zálohových faktur a dobropisů - interní komunikace ohledně výroby, expedice nebo termínů dodání s customer servisem v Nizozemí - urgence nedodaného zboží, řešení reklamací ze strany zákazníků s customer servisem v Nizozemí nebo s přepravní společností

MI*********rno

asistentka servisního oddělení

únor 2015 – září 2021 6 let a 8 měsíců

asistentka servisního oddělení pro Slovenskou republiku – výroba a prodej domácích a profesionálních spotřebičů - - komunikace a úzká spolupráce se servisními techniky, s dispečinkem, s účetním a obchodním oddělením - komunikace s koncovými zákazníky - zakládání karet nových zákazníků - zpracování cenových nabídek - příjem objednávek - zpracování a výstupní kontrola servisních výkazů před uzavřením a následnou fakturací - kompletní fakturace provedeného servisu a veškerých oprav koncovým zákazníkům - vystavování dobropisů - zpracování a fakturace servisních smluv - fakturace a vystavení Miele Servis Certifikátů

LE*********rno

referentka logistiky

únor 2010 – prosinec 2014 4 roky a 11 měsíců

referentka logistiky - výroba a prodej průmyslových lepidel a stavební chemie - - komunikace se zákazníky, s obchodními zástupci, se skladem, s výrobou a s nákupním oddělením - příjem a kompletní zpracování objednávek pro jednotlivé obchodní zástupce nebo koncové zákazníky - fakturace na základě přijatých objednávek - kontrola a řešení pohledávek, - příprava a předání podkladů pro expedici - obsluha zákazníků na prodejně - zpracování prodejek nebo faktur v hotovosti - vedení pokladny - předání podkladů řidičům nebo koncovým odběratelům pro odvoz zboží - zajišťování přepravy zboží - vystavování dobropisů - zakládání karet nových zákazníků - aktualizace slev a individuálních cen dle cenových nabídek - zakládání karet nových výrobků - zadávání a aktualizace cen u skladových karet výrobků - kontrola jakosti - kontrola stavu zásob výrobků - zadávání požadavků do výroby - příjem vyrobeného zboží - převod a expedice zboží z centrálního skladu na sklady jednotlivých obchodních zástupců - komisní prodej - příjem a řešení přijatých reklamací - evidence vrácených palet, sudů, kontejnerů, - inventarizace skladů - zástup nákupního oddělení - objednání surovin a obalů do výroby - objednání zboží od dodavatelů - zpracování příjemek zboží - zaúčtování přijatých faktur

KA*****rno

zástupce vedoucí

listopad 2007 – říjen 2009 2 roky

zástupce vedoucí v obchodě se značkovou módou

RE*******rno

OSVČ - realitní makléřka

leden 2007 – říjen 2007 10 měsíců

realitní makléřka

S&*********rno

asistentka výroby

leden 2005 – prosinec 2006 2 roky

asistentka výroby - tiskárna pro výrobu samolepicích etiket

SY*******rno

odborný prodejce nábytku

březen 2004 – listopad 2004 9 měsíců

odborný prodejce nábytku

IN*********rno

obchodní asistentka

květen 2002 – únor 2004 1 rok a 10 měsíců

obchodní asistentka - prodej a expedice kojeneckého zboží Bébé Jou

UN*********rno

OSVČ - obchodní zástupce

květen 1998 – březen 2002 3 roky a 11 měsíců

přímý prodej průmyslových lepidel

TO*******rno

referentka cestovní kanceláře

červenec 1996 – duben 1998 1 rok a 10 měsíců

kompletní činnost v cestovní kanceláři

Jazyky

němčinazačátečník

angličtinamírně pokročilá

češtinavýborná

Řidičský průkaz

B - osobní auta

Technické znalosti

Operační systémy

MS Windows 8 / 10 / 11Pokročilý

Běžná práce na počítači

Textový editor (MS Word)

Tabulkový kalkulátor (MS Excel)

Internetový prohlížeč a e-mail

MS Outlook

Psaní všemi desetiPokročilý

ERP a účetní software

K2Pokročilý

PohodaPokročilý

Další programy a počítačové znalosti

informační a prodejní systémy - Pohoda, ASW, Lotus, SH, K2, Ies, Isys, WinShop, Anet, M3

Zájmy

sport, hudba

Klientský servis

ilustrtivní obrázek operátorky
Po - Pá  8 - 17 hod.

+420 777 77 45 45